herşeyin bir sonu var - mış!

03.05.2018 19:02

evet ne olduğunu ve nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde bittiğini düşünüyorum. ben burda günlerce ya bu çocukla olur mu olmaz mı şöyle derim çekerim böyle derim sürndürürm derken çocuk bitirdi.

Aslında bitirdi mi onuda bilmiyorum ama bir anda çekildi. ya biz mesajlaşıyoduk dün benim bir kaç gündür aslında 2 gündür falan biraz moralim bozuktu annemden dolayı işte bu bana dün sabah o kadar güzel şeyler yazmıştı ki, benim için senin iyi olman önemli, artık belli bir noktaya geldik sürekli haberleşiyoruz, işte ben senin kötü gününde yanında olamazsam iyi gününde nasıl olurum, ben hep senin yanındayım bana sürekli sataşabilirsin vs bunlar sadece ana başlıklar öyle diyim peki bunları dedikten sadece bir kaç saat sonra ne yaptı biliyo musun??????? hiç bir şey. kocaman bir hiç. bana bir mesaj atmıştı işte bende cevap verdim bu da güldü sonrası kocaman bir boşluk. bidaha hiç birşey yazmadı ki en son mesaj 4 falandı. bidaha bir şey yazmadı en kötü bi iyi geceler ya da günaydın yazar diyodum o da yok.. bide kendi kendime triplerdeyim sabah diyorumki 9 dan önce atarsa cevap veririm 9dan sonra atarsa cevap vermem.. böyle göt üstü oturturlar seni..

üstelik bana böyle mesaj atmama durumu o ben görüşmek istemiyorumdan sonra hiç yaşanmamıştı, en kötü bi günaydın ya da iyi geceler oluyodu.. 

hayır biliyo kötü bi dönemden geçtiğimi sabahında da o kadar güzel cümleler yazmış neden böyle birşey yapıyoki ben anlayamıyorum. inat ettiğim için soramıyorumda çünkü eğer numara yapıyosa oyuna gelmiş olcam. ya sikerim böyle oyunları ya birinden hoşlanıyosan adam gibi hoşlan süründürmeye çalışmak oynamaya çalışmak neden.... biyandan da acaba birşey mi oldu diye de düşünüyorum, belki o bana atsın diye düşünmüşte olabilir bilemiyorumki.. yazamıyorumda birşey.. burcunun özelliğinde vardı böyle bi götlük ben de hep diyodumki Allahım eğer benden soğuyup bi an bile beni bırakmayı düşünecekse bu iş başlamadan ben acı çekmeden bitsin diyodum. dualarım kabul oldu heralde.. 

acı çekmiyorum, ama bianda bu şekilde olması beni üzdü, kafasında ne var bilemiyorum neden yazmıyo bi sıkıntı mı var ya da benden mi bekliyo bilmiyorum. ama kötü bi dönemdeyken bana bunu yapmasını hazmedemiyorum, sabahında okdr güzel şeyler demişken akşamında ve sonraki gününde bunları yapmasını hazmedemiyorum . Bir mesaj atsa ona döşiiicemmmmm öyle böyle koymcamm ama atmıyo.. gerçi bi bahanesi varsa döşemem belki ben bile suçlu çıkabilirim.. 

offf bilmiyorum o kadar eleştiriyodum yaşı büyük düzgün birşeyi yok boyu bile benimle aynı vs vs diye böyle biri bile beni bıraktı görüyomusun..

ulan şua hayatta kimse mi sevmez beni. ben anlamıyorum ki bende ki sıkıntı ne. ya ben ne yapıyorum size ya niye kimse değer verip sevemiyo beni.......

Başkalarının mutluluğuna uzaktan bakmaya o kadar alışmışımki çektiğim acı, sıkıntı ve hazmedememe hiç engel olmuyo.. herkes mutlu herkesi seven bir aşkları var, bi ben acılı bi ben yalnız,bi beni kimse sevemiyo..

herkes kaçıyo ya bu kadarını haketmemiştim. bunu haketmemiştim.. çok üzgünüm...