ı said 'ı love you' ..

29.06.2018 21:35

yes yes yes sadlkafa

tam olarak ay lav yu demesem de ona yakın bişi söyledim dün. ve bunu yazmak için ayrı bir makale açtım hihih:D

dün buralarda hava çok yağmurluydu ve hava çok kötüydü, biz normak mesajlaşıyoduk gün içinde.. ben buna yazdım  ki; 'bugün hava o kadar gri ki tek yapmak istediğim seni sevmek' sonra da tek yapmak istediğim eve gitmek, o nereden çıktı ya dedim güldüm :d bu da dediki, benimde tek istediğim sen sevmek, ay neler dedim ben öle dedi A:sdafa:D sonra da ben hep diyorum zaten dedi :)))

öyle işte tam olarak olmasada biraz söylemiş oldum onu sevdiğimi, yüzüne söylemek kaldı bitek.. ama o biraz zaman alacak gibi :)

evet onunla mutluyum seviyorum da galiba bilmiyorum.. hala kafamda soru işaretleri, içime sinmeyen durumlar var ama nebiliyim.. beni seviyo gibi geliyo ve bunu bilmek çok hoşuma gidiyo.. zor durumlarda yanımda olması falan..Allahım beni hep sevsin ya :(