ı said yesssss! ama herşey karmakarışık oldu

31.10.2018 18:22

eveeet beklenen evlilik teklifi en eğlenceli şekilde geldi. arabaya bindiğimde başımdan aşağı düşen güller , harika manzaralı bir restaurant ve önüme konmuş bir adet yüzük. aynen böyle oldu herşey sonrasında ise benim evet demek için beklemem onun karşımda terler içerisinde kalması :) evet dediğimde gözlerinin parıltısıı ve bana 'seninle gerçekten bir ömür geçirmek istiyorum' cümlesini kurduktan sonra dolan gözleri akan yaşı.. herşey bir rüya gibiydi.. o kadar çok güldük o kadar çok cümle kuramadıkki. nasıl heyecanlı nasıl mutluydu anlatamam.. gözlerimin içine heycanla bakan küçük bir çocuk gibiydi. gözleri ışıl ışıl Allahım dedim mutluluk buymuş. bir kaç gün bu anı bozmak istemesemde sonradan aklıma ailem geldi, abim..

abime geçenlerde bu ilişki hakkında aile meclisi toplanarak bilgi vermek istedi ama kendisi doğru düzgün dinlemedi bile ve kesinlikle bu ilişkiyi onaylamayacağını söyledi. çok aşık seviyosa evlensin beni ilgilendirmez o noktadan sonra diye de ekledi.. mesleğini beğenmedi,eğitimini beğenmedi bütün bunlar yeterli oldu bu kadar kesin ve bu kadar abartı tepkisine. yaşını bile sormadı.. bana değer veriyo mu seviyo mu diye bile merak etmedi.. bu kadar güzel eğitimli kızı ben bile severim niye sevmesin diye basitleştirdi herşeyi.. ona göre bu beni kandırmış güzel sözler güzel yerlerle.. bana verdiği değerin hiç önemi yok muydu?

abime göre kardeşinin mutlu olması, iyi eğitimli güzel meslekli birini bulmam mı? ona göre sevgi bitermiş, o bana bakamazmış bu benim hayatımın hataasıymış falan ..

 

bunları bende çok düşündüm bu yüzden onun düşünmesi de normal mantıklı ama bi noktadan sonra bu kadar ön yargılı olup bana hala çocuk muamelesi yapması beni üzüyor..

abimle yakın zamanda bu konuyu konuşmak için toplancıaz...

 

-ona olanları ve aldığım tepkileri anlattım abime hak verdi normaldir kardeşidir dedi o kadar olgunlukla karşıladıki.. ama ondan bu sebeple ayrılırsam çok saçma olacağını, yazık olacağını bunun vebalini kimsenin ödeyemeyeceğini de belirtti. sensiz bir yaşamı düşünemiyorum bile öyle bişey sakın düşünme bi şekilde halledicez ben sensiz yapamam dedi ama bilmiyorum..

 

yani rüya gibi günlerim yaklaşık bir bir buçuk hafta sürüp kabus gibi sona erdi...

onu gerçekten seviyorum en başından beri onu kendime yakın buluyorum ve bana iyi geliyo.. aslında tam da emin olmak istediğim dönemlerde bu şekilde etkilenmek kafamı daha fazla karıştırıyo.. onunla evliliğe hazır mıyım? gerçekten doğru tercihim o mu diye kendimi sorgulamam gereken zamanda.. abimin olayını düşünüp bu yüzden ayrılamam diyerek ona daha çok bağlanıyorum..

Allahım yardım et, gene sana sığınıyorum..