iki günde bir aynı muhabbet

25.05.2018 22:55

lan bu mk çocuğu bak gene yazmıyo bana. tükürücem böyle işe en sonunda. en son akşamüstü mesajlaştık dedik iftar falan akşam haberleşiriz. saat 11 oldu tık yok böyle bişey olabilir mi ya. ben de yazmadım ama bu göt herif bana ne zaman yazmasa içime sıkıntılar basıyo, mutsuzlaşıyorum, etraf gri oluyo Allahım neden böyle oluyo.. sanırım çok alıştım buna ben ya oysa kaptırmamam lazım kendimi. görüyosun işte yazmayınca yazmıyo ve bunu sürekli yapıyo. uyuyorum falan diyo iki gün sonra bu aralar uyuyamadım diyo lan ne uykusu sallıyo işte. kimbilir ne yapıyo. Bu da önceki gibi mi ya off ya ulan ümitlenmiştim be vallahi seviyo sandım yalan yok.

çok güzel rol yapmış helal olsun..

bide ben bugün foto değiştirmiştim bu onu kıskandı başkalarından kıskandığınıda söyledi kıskanıyorum falan diye ama dedi konuşuruz anlatırım artık ne anlatcaksa.. hep konuşuruz diyo diyo kandırıyo beni.. konuşmaya başlayınca hipnoz olmuş gibi oluyorum. çocuk bana hayran derken durumlar tersine işlemeye başladı..

bide bi fotoğrafı var çok beğendim mk kaptrıdıkça kaptırıyorum kendini. bunun zaten özgüveni tavan kaptırmasam da o kaptırdım sanıyodu şimdi kimbilir ne sanıyo saldı kendini. ben hissedebiliyorum ya takmıyo işte beni.. soğudumu acaba benden. ulan daha iki gün önceye kadar o kadar güzel hissederken şimdi nasıl bu kadar bulanık hissedebilirim.. sabah kıskanan herif kaç saattir tek kelime yazmamış ya..

 

neden beni mutsuz ediyosun be çocuk neden :(

 

not:26.05.18 - dün gece yattın mı diye yazmış sonrada iyi geceler demiş.. bende sabah günaydın falan bugün ne güzel hafta sonu tarzında enerjik bi mesaj yolladım. o da dün arkadaşlarlaydım eve gelnce yazdım. evet ama hava kasvetli sevmiyorum böle havalrı falan yazmış işte bi iki mesaj daha sonra bidaha bişi yok.. 

arkadaşlarıyla diye bana yazmamak nedir ya bir mesaj lan bir mesaj bu kadar mı zor! daha 3 gün öncesine kadar arkadaşlarınn yanında yazıyodun onlar soruyodu kimle yazışıyosun vs şimdi noldu.. dün fazla mı gaz verdim soğudumu, nasılsa tavladım diye mi düşündü noldu ben anlamadım ki..Allahım nolur soğumuş olmasın ya.. bi kere daha üzülmek istemiyorum..

ulan güya kendimi kaptırmıcaktım.. bıktım onun bu 3günde bir değişen ilgisiz tavırlarından.. ilişkinin başında ilgi çok olur derler bizim başında bile böyle.. jesti falan bi kenara attım bu sabahki mesajları o kadar soğuktuki :(

o böyle yapınca ben çok üzülüyorum ama bunu ona söyleyemem söylersem benden daha da soğur daha da uzaklaşır.. kaçan kovalanır olur diye.. bu çok saçma ya.. neden oynamak zorundayız sürekli ya :(

 

Allahım ne olur beni sevse, süprizler yapsa, ne olur biraz ilgi gösterse.. ne olur ya :((((