2.çocuk

25.02.2018 01:04

evettttt 2. çocukla ilk buluşmamı yaptım bugün. Teke tek olmaktansa kalabalık bi grubu tercih ettim :)

böyle 2. çocuk falan diyorum2. mehmet gibi ama başka bir isim bulamadım sen anlıyosun beniiii lol

 

şimdi arkadaşımla buluştum ben ve işte kuzeniydi onun kocasıydı öbürünün sevgilisiydi derken biz buluştuk hepbirlkte. Neyse oturduk biyerde çay kahve falan. ilk gözlenim olarak bu çocuk pek konuşmadı, olaylara sakin kaldı ben rahattım valla konuştum yani özellikle bi kız vardı onla baya kaynaştım muhabbett sohbet, sonra kalktık ordan başka biyere geçtik orda bu çocuk biraz daha açıldı falan neyse sonra yemek sohbet en son çocuk beni eve bıraktı ve sonuç olark ben eve geldim.

Şimdi sana ne hissetiğimi anlatıyorum. - İlk olark; çocuk sürekli bugün tanıştığım grupla buluşuyo sanırım. Ve ben bu grubu sevdim sadece çok sigara içiyolar bu durum benim için eksi. Sonra muhabbette içki ve sigara konusu açıldı ben pek hoşlanmadığımı vs söyledim güzel bi şekilde direkt çocuğa değilde işte muhabbet ederken diğerleriyle söyledim ve mantıklı konuştuğumu da düşünüyorum. Neyse onun dışında grubu sevdim valla. aslında çocuk o anda ben de bırakmak istiyorum vs dedi ama sonra yok ya falan dedi dengesiz olabilir lol            - ikinci olarak; çocuk gayet mütevazi sessiz saygılı biri gibiydi ya da ilk buluşma diye bilmiyorum ama hani öyle hava atan ukala tiplerden değildi ordan bir artı aldı.           - üçüncü olarak; Yurt dışında okumuştu biliyorum sordum aslında güzel yerlerde ama bi işe yaramayan bölüm okumuş gerizekalı ordan da bi eksi aldı benden. Bir de motor almayı düşünüyomuş Allahın salağı ulan millet araba ister bu motor diyo ordan da eksi    böyle biraz havai gibi bi tip sanki bi arada sahin almayı düşünorum nostalji olur dedi ne diyebilirim anladın sen..           -dördüncü olarak; askere gitmemiş mk bu da eksi tabi.      -beşinci olarak; buna takılan bi kız varmş biara takılmışlar ama kız bunu bırakmamıştı falan neyse işte bugün benden sonra o kızı tamamen silmiş, bu durum hoşuma gitti valla ne yalan söyliyim o yüzden bir artı burdan aldı.                                              .Zaten çok ikili muhabbete giremediğimden dolayı daha da fazla bi yorumda bulunamıcam.                               -son olarakkk; Farkettiysen daha fiziksel özelliğe geçmedim ve ona da şimdi geçiyorum. Şimdi çocuk öyle çok yakışıklı değil, aslında bakarsan yakışıklı da değil ama çirkin de diyemem. Yalnız küçük duruyo bildiğin küçük duruyo. Benimle aynı yaştaymış ama yani ben biraz makyaj yapsam biraz çöksem falan benden küçük durarmı acaba die düşünmedim değil. Buna eksi ya da artı veremem tabi de genede düşündürdü beni..

4 eksi 2 artı ve küçük göstermesi yüzünden kafa karışıklığıyla uğurladım kendisini.. ulan 1. çocuk abim gibi bu küçük gibi ortası yok bunların mk. hayır bu 2. çocukta okdr sessiz duruyoki kibar duruyoki bi ürkmedim de değil yani fırlamalığı içinde saklıyo bence lol 

 

olaylar böyle ya belki bir iki görüşme daha yapar daha da netleştirirm kafa da bilemiyorum. Aslında iyi bir çocuğa benziyodu nebiliyim belkide bu yüzden de korkuyo olabilirim. bu his daha önce de olmuştu. ya üzülürsem ya üzersem vs . Umarım her ikimiz içinde hakkımız da hayırlısı olur. Eğer benim için hayırlı olmayacaksa hiç başlamadan biter inşallah...