ilk kavgamız ya da iki mi demeliyim

23.05.2018 22:01

eveeeettt benim klasik triplerim başladı sanırım.. ilk kavgamızı ettik aslında iki de olabilir çünkü ilk ben bi görüşmek istemiyorum restini çekmiştim işte bu da iki oldu ama bvu sefer öyle bi rest çekmedim.. o da en son bi 20 dk çevrimiçi kaldı ve neyse akşam konuşuruz o zaman dedi.. artık kırmakmı istemedi bilemiyorum..

hayır işin komik tarafı ben çocuğa msj attım 11 dk önce ve hala cvp vermemiş. ulan ben olsam anında cevap verirdim.. neyse olaya geçiyorum.. 

şimdi biz hafta sonu buluşacaktık ama benim annemle ilgili bişi oldu ben o planı ertelemek zorunda kaldım bunada mesaj attım. planı iptal etmemiz gerekiyo ertesi günü ya da haftaya buluşabilirz sen bilirsin gibi bişi. bu da bana tamam ertesi günde olur haftayada sen işlerini hallet yazmış mk çocuğuna bak. cool cevapverince tabi bana geldiler. ben normalde buna hiç bişi yazmayacaktım ama sonra dedim neyse şakaya vuralım dedimki sen de baya meraklıymışsın. buda merakla ne alakası var demekki söylemek istemediğin bişi yoksa merak etmediğim ne oldu gibisinden bişiler falan demiş ben de evet dedim o da merak etmememe mi evet gibisinden yazmış anlamadım yazmış ben de biz en iyisi daha fazla konuşmayalım sonra devam edelim görüşürüz yazdım.. bak şimdi olay bundan sonra değişiyo; bu önce neye kızdın demiş, moralin mi bozuk demiş, aramış, sonra da ben akşam geliyim mi bişeyler içeriz canın mı sıkkın yazmış. ulan be göt herif madem buraya gelebiliyosun neden daha önce bi kere bile teklif dahi etmedin ya ben şimdi sana piç kurusu desem hoş olur mu bence olmaz yani ama hakediyosun.. bende yazdım tabi kızgın değilim vs vs ama gelmenede gerek yok. bunca zaman gelmemişsin şimdi böyle bir konu için gelme fikrinede gerek yok dedim. aramanada akşam dönerim olursa yazdım.. o da kızabilirsin de yazmış akşam konuşuruz tamam yazmış.. işte olaylar böyle..

ya aslında saçma bi olay gibi duruyo ama biliyosun ben zaten gıcıktım bunun buluşma olaylarına. ya insan görmüyo cumartesileri diye diğer günlerde gelmez mi ya..ulan göt ben mi sana meraklıyım sanki özledim diyen sensin seninle buluşmak istiyorum diyen sensin sonra bana artist artist olabilir bilmemne iki rest çekince de geliyim mi akşama. ya ben sinirlenmiyimde kim sinirlensin..

şimdide uyudumu ne bok yedi bilmiyorum cevap bile vermiyor göt.  sinirlerimi bozuyo ya zaten işte kötü mutlu değilim. o kadar çok işim var ki bayrama kadar halletmem gereken nasıl olacak bilmiyorum yeminle :(

heh 20 dk sonunda nihayet yazdı kendisi ben arıyım müsaitsen diye.. sence biter mi ya. hayır ben buraya yazdığım gibi de anlatamam ki.. ya bi de sen kimsin yani bu hareketler.. gidiyorum hep böyle insanlara tutuluyorum ona yanarım.. bide ben şimdi bununla konuşsam ne anlatıcam buna onuda bilmiyorum.. sıkıntıya gelemediğim için he he diyip geçicem.. rest çeksem bi bok çekmesem ayrı bi bok. konuşasımda yok yani mesaj iyiydi düşüne düşüne yazıyodum akdjaf.. ya harbiden ben nedicem buna :(

belkide hiç başlamamalıydım bilmiyorum...ama ilk günden beri mideme bıraktığı his hiç değişmiyo bitek onu biliyorum.. ilk günden beri hislerim o kadar kuvvetli ki.. onunda öyle mi acaba..seviyo mudur ki? gerçekten özlemişmidir acaba..bilmiyorum..

ne konuşucam ya.. :( neyse yazarım konuştuktan sonra..

 

 

not:23:09 tammm 46 dakika konuştukkkkk Allahımmmm çok tatlıydııkkkk. seviyo beni bence.. konuyu konuştuk dediki bazı konularda haklısın ben de biraz eksik kaldım falan ama düzeltmeye çalışcam dedi hani gelmesi buluşması için.. ilgi istemen normal dedi.. bikaç konu konuşucam seninle ama buluştuğumuzda dedi.. ya o kadar uysal o kadar iyi geldi ki bana doğru kızamadım bile..ayy hatırladıklarımı yazıyım.. dediki ben sana çok alıştım görüşmeme durumunda yapamam heralde falan dedi ben de ona da alışırsın dedim o da yani insanlar herşeye alışırda neden alışıyım yani niye geldik böyle bi konuya falan dedi.. sonra biyerde gene beni özlediğini söyledi.. bide dediki; sorunlarımızı o kadar güzel çözüyoruzki, böyle olgunlukla konuşarak hemen halledebiliyoruz,  sanki seni yıllardır tanıyomuş gibiyim dedi, kimsede böyle olmamıştı dedi sonra kimsede bu kadar kısa sürede olmamıştı dedi.. aslında o biraz çok az canımı sıktı ama biliyorum yani kaç yaşında insan kimbilir kaç aşk yaşamış normal yani bişi demedim.. neyse dedim ki biraz klişe ama bende de oluyo o bazen dedim. bende çok üst seviyede dedi sanki10 senedir seni tanıyorum gibi dedi.. bide beni kıskanmış bikaç kere yaaaa ayy nasıl sevindim dedim sen beni mi kıskandın o da evet dedi bitane futbolcu vardı geçen söylemiştim onu kıskanmış adshaskjk sevindim ya nebiliyim..başka ne dedi diye düşünüyorum he dedi ki sana çok güveniyorum ve bu çok hoşuma gidiyo dedi. İçimden geliyo güvenmek dedi :) ben de teşekkür ederim dedim... bide ben buna bi selfie atmıştım o fotoğrafımı çok beğenmiş bence en güzel fotoğrafın dedi..ben de normal foto ya dedim o da yok çok güzel falan dedi bende tamam teşekkür ederimde bu kadar söyleme ya ben arkadaşlar da söylese utanıyorum dedim o da ben den mi utanıcan dedi.. ama harbiden huyum öyle ya çok uzayınca utanıyorum.. nebiliiym böyleydi işte, biliyorum daha öncede aşklar yaşamıştır ama ben farklı olsam, hiçbirine benzemesem.. en çok beni sevse olmazmı ya :( genede seviyo galiba beni ya..

Allahım seviyo galiba yaaaa içimdeki his o kadar güzel ki anlatamammm.. bitmesin bu his be! nolur herşey güzel olsun artık..