ilk

12.05.2018 23:00

Selamm, en son ne yazdım bilmiyorum bi şekilde hallettik işte.. öyle böyle gidiyo. iki gün önce bana mesaj atmıştı biraz tripli gibi sessizsin bugün gibisinden ben zaten dedim aha kesin bişi oldu neyse sonra bir iki mesaj daha attı bidaha da atmadı.  ben attım okudu cvp vermedi tabi ben kendi kendime dellendim lan dedim bu iki oldu noluyoruz falan ama nasıl çıldırıyorum tabi belli etmedim.. iyi geceler dedim efendi efendi. onu okumadı bile neyse ertesi gün gündüz dediki ben sana biraz kızgındım ama az bişeydi geçti günaydın münaydın dedim noldu niye söylemiyosun işte o da dediki dün söylemeliydim özür dilerim. bazen mesaj atmayacakmışsın gibi geliyo geriliyorum, bidaha mesaj atmayacakmışsın gbii geliyo bu hafta biraz gergindim ondan galiba falan dedi neyse dedim sonra konuşuruz.

neyse gelelim başlığa... biz bugün buluştuk.. güzel biyere gittik önce yemek yedik, işte o mesaj atmayacakmışsın durumunu biraz konuştuk dedim haklısın hak veriyorum ama keşke sende düşünsen bu kadar şeyin içinde bana yazıyo diye oda düşünüyorum zaten o konuda laf söyletmem falan dedi neyse hallettik gittik yemek yedik, sonra dedik biraz yürüyelim falan.. yürürken biara bişey oldu o da benim için; kız arkadaşım o dikkatli olun falan gibi bi cümle kullandı, ben pek üstünde durmadım.. yürüdük böyle deniz manzaralı sakin sessiz ağaçlıklı yerler . neyse foto çekme muhabbeti olmuştu zaten, dedim dur bi selfi yapıyım sonra buna gösterdim güzel çıkmışsın falan dedi öyle biraz bi iki laf edip güldük derken bu beni öptü. Yanaktan yani ama nasıl tatlı bir öpücüktü keşke bi tanede kalsaydı. sonra yürürken iki kere daha öptü bi kere daha otururken işte onları pek istemedim açıkçası nebiliyim ses çıkarmıyorum diye abartması nedir yani ..

ama ilk öptüğü o kadar ani oldu ki hiç beklemiyodum, ve o kadar masum o kadar tatlıydı ki ben de sadece gülümsedim, diğerlerinde olduğu gibi.. tabi başka sevgilerle avununca exte tamamen tükenmiş oldu. gerçi o beni daha önce unuttu biliyorum ama işte benden de çıkmış oldu, tamamen bitmiş oldu..tükendik yani..

gelelim buna, günüm güzel geçti yalan yok, ama beni bıraktı bidaha hiç mesaj atmadı hani eve gidebildinmi falan diye insan bekliyo ya .bunu hiç yapmadı bide ya insan merak etmezmi abı sonuçta beni evin önünde indirmedinki.. o zaten muhtemelen uyumuştur şimdi ama bu durum kafama takıldı..

bide evdede sıkıntı var annem ve babamda, nebiliyim sanki yetemiyomuşum gibi geliyo.. bide benim  neyime sevgililik. ayrıca şimdiye kadar en ufak bi jestini göremedim mesela dün o kadar çiçek muhabbeti oldu insan ufacık bişey alır ya öküz yemin ederim, eve gittinmi diye sorma yok.. bilmiyorum kafam karıştı..

 

bide ben dedimki ben ilk buluşmaya gelirken ilk ve son görüşürüm diye düşünmüştüm falan dedim, o da bende öyle düşünmüştüm dedi doğrudur dedim bende gülerek hiç durmadım üstünde. sonradan geldi aklıma e ulan gerizekalı madem öyle düşündün neden ben ilk görüşmeden sana, beni baya zorladılar falan senide zorlamışlardır eminim dediğimde, bana niye yoo ben kestirip atardım istemeseydim dedin he göt.. bildiğin karizmayı çizdirmemek için yalan söylüyo Allahım yaa. neyse iyi oldu ona...

ama yazmıyo işte şuanda insan bi mesaj atar lan.. romantizm duygusu sıfır bide duygusalım diye dolaşıyo..

söyliceklerim bu kadar, canım sıkkın zaten hadi bays

 

 

not: 20,05,2018 sanırım biz sevgili olduk ya çünkü bikaç gün önce bi erkek arkadaş muhabbeti geçti birde gene bikça gün önce sen farklı biriyle birliktesin farkındamısın gibi bi cümle söyledi.. öpme işi bizi sevgilimi yapmış oluyo akdjad çözemedim üstünde de durmadım.. bi sonraki buluşmayı bekliyorum