kendine zarar verme

30.07.2016 00:18

.Babamın bana dediği cümleye bak 'evleniyomusun napıyosan yap siktir git' ben başına kaldım yani onu demek istiyo mk suç bende ama hala okuyorum buna böyle laf söyletiyorum verdiği haftada bir yada iki kere 10 lira harçlık ya onuda böle çıkartıyo heralde. Neymiş  'senin ruhun uyuyomuş demekki' dedim diye bütün bu sözldr üstelik bunuda arabayı park ettiğim yer ile ilgili dedim bana söylediği cümleye bak ya. Bana bok bilmemne falan dedi gene, bende gene gene gene benimle düzgün konuş dedim bana verdiği cevap ben senin babanım önce sen düzgün konuş. adamla 2 muhabbet edemiyoruz ya sinirlerimi tepeme çıkartıyor.

çok sinirliyim ve gene kendime 2 tokat attım simirlendiğim için

Annemde yarın kısa b tatile çıkıyo. yarın sınavımda var ayrıca. ya bana evlenckmisin napcaksan yap siktr git dedi bu nedemektir abi bunu hakedeicek ne yaptım veya sen bu sözü söyleyebilecek kadar nasıl hakettin ay cümle kuramıyorum çıldırıcam yarınki sınava odaklanmalıyım..

 

hala okuyorum diye bütün bunlar biliyorum mk benim ya gerizekalıyım ben malın tekiyim. ölsem de kurtulsalar!