koreaNNN

14.04.2016 18:38

buaralar kore filmlerine taktım bu nedir ya çinça çinça diip duruyorum (gerçekten demek).

2 tane sınava grdim .. bakalım bekliyorum bu hafta full boştum ve ben ne yaptım full yattım böyle saçma sapan diziler izledim bide film izledm romantik komedi mal mal ahahha neyse işte

şmdi sezen aksu diniyodumda aklıma gene o mal geldi. sosyal medyada bakıyorum bayadır bi tepki yok yani hiç bi hareket yok. ya herşety tam tıkırında yada depresyonda kendi iç dünyasına gömüldü. 2. seçenek olabilir ya da ben 2. seçenek olsun istediğimden öyle hissediyo olabilirm.

çok tuhaf ya.. bi zamanlar canım ciğerimdi ama şmdi sanki hiç karşılaşmamışız hiç yaşamamışız gibi günlerimiz gelip geçiyo. Belkide farkında olmadan aynı yerlere gidiyoruz, aynı şeylerden yiyip içiyoruz. Kim bilir belki aynı şarkıda hüzünleniyoruz, belki aynı şarkıda birbirimizi düşünüyoruz.. Bekide farkında olmadan instagramda facete orda burda aynı karikatüre aynı yazıya gülüyoruz.. onsuz nefes alamayacak gibi olurdum. Bölye takıntı gibiydi.. Ama şmdi bakıyorumda değil onsuz kimse olmadan yılaardır nefeste alıyorum gülüyorumda üzülüyorumda her bokuda yapıyorum.. hayat çok değişik!

şu okul bi bitse herşey güzel olacakmış gibi geliyor. (eğer olmazsa gel ağzıma sıç :D)

 

'ben ayrılamam sen beni bırak

bıraaaaakkkk

seviyorum kahretsinnnn' bi zamanlar bu cümleleri söylediğim  kişi (ki bu sözler sezenin şarkısıdır hahaha) şimdi bir yabancı. ve umarım en acı şekilde sürünerek geberir hahahah :D

hoşçakal canımsss inşallah bi sonraki yazıda AAllaahımm derslerim harika ve aşık oldum daha nolsuuun başlıklı bi yazı olur :)