'mevsimi geldi susadım aşka'

14.05.2015 16:57

'ikinci bahar' diye bir dizi var 10 15 yıl önce çekilmiş. Küçükken hatırlıyodum şansa bu dönem denk gelmiştim tekrarlarına, son günlerde deli gibi izliyorum. Zaten toplasan 37 38 bölümü var ezberledim artık. Türkan Şoray, Şener Şen oynuyor dizide. Allahım o birbirlerine aşk dolu bakışları beni nasıl yakıyor anlatamam sana. Allahım diyorum nolursun böyle bir aşk yaşasam ama sonu acı olmasa bunlar gibi mutlu bitse. Öyle aşıklarki birbirlerine, dizide hiç öpüşme sahnesi yok, birbirlerine sarıldıkları sahneler ise 10u geçmez ama birbirlerine öyle bakışları varki offf ulan offf

 

gözlerim dolu dolu. Böyle bir aşk istiyorum işte böyle temiz böye saf böyle güzel masum bir aşk. Küçüklüğümden beri beklediğim aşk bu.

 

Allahım sen bana böyle temiz bir aşk nasip et ya nolur. böyle kalbim çarpsın..

nerdesin be, nerdesin.