mk!

17.11.2014 00:48

O olaydan sonra birdaha ses çıkmadı bu maldan. Geçen gün baktım teee ayın 1inde 'hoşgeldin' yazmış iletisine. Sanırım bu biara takıldığı kıza geri döndü. Kızda bundan büyük he nasıl bununla çıkar falan filan diye düşünürken, onu unutuyoken bana çat diye mesaj atmıştıda ayrıldığını anlamıştım. Şimdi geri dönmüş  işte ne hoş dimi.

or.. ço.. diye boşuna demiyorum buna ben ya! Büyük abi 1 yaşta olsa 2 yaşta olsa büyük ve bu büyüklüğü tiplerine bakınca anlayabiliyosun. Hani tamam bende kendimden küçükle sevgili oldum ama ben küçük gösteriyorum ya ayrıca ozamn sadece 18 yaşındaydım. Gerçi o da hayatımın hatalarından birisi ama yani konumuz bu değil şimdi.

Öyle işte geri dönmüş. Buarada kartlarımı kaybettim belkide çaldırdım bilmiyorum şimdi bide onlarla uğraşıcam, sınavlarımda başlıyo 2 haftaya. Bi tanesi açıklandı 1 almışım. 1 nedir yaa 1 nedir sorarım sana, bide bu sene kesin mezun olmalıyım diyodum lanet olsun  ya.

 

Ulan hayatımda tek bir şey bile mi düzgün gitmez ya. Okul bok, aşk hayatı bok, iş zaten yok! mk ya mk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!