mutluyum ya!

06.06.2018 18:51

herşeyi yazıyorum şimdi.. o gün çok yoğunmuş ve herşey üst üste gelmiş sonra beni aradı, napıyosun falan filan işte dedi sesini duymak istedim merak ettim falan dedi.bende sinirliydim dedim etsen de etmesen de farketmez dedim gülerek o da öyle mi sen merak etmedin heralde dedi bende hatırlamıyorum şuan ne dediğimi neyse sonra kapadık.. sonra ben mesaj attım dedimki bugün kötüydü tabikide merak ediyorum kusura bakma dedim oda bakmam dinlen sen dedi.. sonra ben bikaç saat sonra aradım konuştuk.. dedi ki etsen de etmesen de farketmez cümlene çok içerlendim bana dokundu falan dedi. bende kötü anlamda söylemedim niyetim kötü değildi dedim oda biliyorum öyle olsa zaten daha farklı bi tepkim olurdu dedi.. o konuyu öyle kapadık..

Sonra buluştuk işte, yürüyoduk yanyana bu aynı öpmesi gibi bianda elimden tuttu, ben başta hafif çeker gibi oldum ama bu daha sıkı tuttu bırakmadı yani :) öyle de kaldı.. onu geç ondan bi hafta sonra gene buluştuk, cafede oturuyoduk ilk orda diye hatırlıyorum yanlış değilse bu beni öptü yaaa utandım da .. ama bayadır olmamıştı böyle bişey heycanda oldu hafiften.. bide eskisi geldi aklıma bianda yani tamamen bitti anlamında geldi.. bitmişti zatende mührü vurmuş gibi.. gerçi kimbilir o neler yaptı benim arkamdan bilemiyorumda ben benim açımdan diyorum.. öyle yani bildiğin sevgiliyiz :)

arada yaş farkı var biliyorum, meslekler de uymuyo, boyuda topuksuz boyuma oluyo topukla kısa biliyorum ama garip bi mutluluk var içimde.. ya bütün bu olumsuzluklara rağmen onunla mutluyum yaa.. nebiliyim bu kadar kısa sürede gidip lüks bi yerde yemekte yiyoruz, kayalıkların üstünde oturup çekirdekte yiyebiliyoruz :)

bu güzel bişey değil mi.. samimiyet dürüstlük var, beni seviyor mu bilmiyorum hala öyle bişey söylenmedi kimseden.. ben zaten o söylemeden söylemem ama zaten seviyomuyum onuda bilmiyorum.. onun benden hoşlandığına eminim tabi, beni güzel bulduğunu söylüyo doğru söylediğini düşünyorum..

etkilemek için illaki birşeyler yapıyodur tabi ama nebiliyim hareketleri dürüstçe geliyo..

eski sevgililerinden de bahsettik 3 tane ciddi ilişkisi olmuş en son 32 yaşında olmuş 3,5 senedir falan da işime verdim kendimi diyo. görüştüğü kişiler olmuş ama yürümemiş.. son 2 ciddi ilişkisinde aldatılmış ama dedi beni yetersiz görmeni istemem dedi, bende neden göriyim bende aldatıldım dedim..benim ilişkilerimle ilgili pek bişey sormadı ama güzel tatlı bi kızsın tabikide sevgililerin olmuştur tahmin edebiliyorum dedi. kendi ilişkilerinide etkilenmeni istemiyorum diyerek anlatmadı bende detaya inmediğin sürece sıkıntı yok dedim anca o kadarını anlattı işte.. bide anlattıktan sonra, bir türlü anlaşamadık olmadı kimseyle ama seninle oldu demekki böyle oluyomuş dedi :)