nerede kalmıştık ?

26.01.2016 00:18

hayat devam ediyor..

okulum yarım dönem daha uzadı.. Stajım hala devam ediyo ama az kaldı bide eski staj gibi değil maşallah Allah nazarlardan saklasın burası daha iyi çok şükür.. eski stajın tek iyi yanı bıraktığı arkadaşlıklardı sanırım onlarlarda bu aralar görüşecez inşallah..

Geçen gün rüyamda gene o malı gördüm kim olduğunu anlamışssındır heralde. bu sefer diüer rüyaların aksine çok çok farklıydı bana karşı okadar iyiydiki anlatamam.. Saçlarımı defalarca öptü öptü kokladı, ben telefonunu karıştırıyodum kendi fotolarımı buldum ekran görüntüsü almış falan aaa diyorum bunu nerden buldun instg. gizliden takip mi ediyosun falan, o da diyoki bulurum ben. böyle bi üzgün hala seni seviyorum diyo onu sevmiyorum inanki bugün hiç konuşmadım bile onunla sen başkaydın falan sallıyo böle ama nası üzgün nası pişman.. Barışma gibi bi durum yoktu  ama bildiğin hasret giderdik..

neyse sonra ben uyandım ulan unutamıyorum rüyayı gene etkili oldu tabi.. O öyle bi kız... yazısını intg görünce ben bidaha bunun hiç bir şeyine bikere bile bakmamıştımki aylar oluyo.. Ama bu rüyadan sonra dayanamadım dedim bakıcam bi bakıım ki instg dan o yazıyı silmiş kendi fotosunuda kaldırmış bide o yazı yerine 'sanki bilmiyoruz ne olduğunu' gibisinden bişiler yazmış anlam veremedim o kıza göndermemi yaptı başka bi durummu var. muhtemelenn o kıza gönderme, yani ayrılmış mk hala o kıza gönderme yapıyo yani ben aklına dahi gelmiyorum. ayrılmış boşluğa düşmüş birinin aklına bile gelmiyorum. bu dramdır ya! ulan hiç sevmemiş beni mk çocuğu. Ahhh ulan ahhhhh acı çek çek ama benide hatırla be, ulan bi an bi sn sadece küçük bi an bile aklına gelmiyomuyum ben bu malın ya offf off.. Sevmemiş sevmiyo sevmeyecek....

buarada twttr adresinide tekrar açmış ama onda da foto yoktu, facede tekrar bnm çoook eskiden çektiğim bi foto var ama benmle ilgili oldğunu düşünmüyorum yani gene aklına gelmedim itin....

orospu çocuğu ben yandım sen de yanarsın inşallah Allah yukarda!

şimdi rüya muhtemelen benim bilinçaltım çünkü pişman olmasını falan istiyorum yani yalan yok.. ama o instgdan yazıyı silmesine sevinmedim desem yalan olur sevindim ama yeni yazıya sevinemedim, artık buna nasıl koymuşlarsa intg bile yazılar yazmış gerizekalı embesil.

 

ay benim bisürü derdim var ben hala nelerle uğraşıyorum harbiden gerizekalıyım!

neyse uzun zamandır yazmıyodum bi yazıyım dedim anca vakit bulabildm.. yarın erken kalkıcam mk staja bugün geç kalıyodum az kalsın..

ay hala aşıkta olamadım bari ben olamadım bana güzelce biri olsaydı Allahım etrafımda bir tane idare eder tip bile yok bi bulsam birazda elektrk alsam valla bırakmıcam çocuğu..

 

okulun ayrıca mk, beni geçirmediniz de noldu boyunuz uzamıştır heralde gerizekalılar!

 

 

''sana değer de geçer, beni deler geçer, seyreden gülen de geçerrr...'