nereye gidersem gideyim tekrar başa tekrar sana dönüyorum mk

19.08.2015 15:12

staj bitti. Okuldan arkadaşlarla 2 günlük tatile çıktım. Yani arkdşın şehir dışında ama şehre yakın bi yazlığı vardı oraya gittik kaldık iyiydi keyifliydi. Geçen günde en yakın arkdşmla denize gidelim dedik servis varmış falan. Servis yerini zor bulduk baktık kimse yok bi aradıkki mk servisi o gün kalkmıyomuş bi hafta sonu kalkıyomuş. Ozmn dedik hilkaya gidelim falan amaan bi macera bi macera neyse en sonunda gittik denize girdik. Ulan bu seferde denizde sevişen çiftler dolu. Bitanesi gözümüzün önünde yaptı kadını mk kadında bi profosyonel adam onu orda.... yani kadın oynuyo hahah ay neyse işte..

Eski sevgilimn in.. baktım o kız hala onun bayram sabahı mk değişmemiş tabi ben bi kötü oldum bi ağla bi ağla mk neden hep beaaann diye çığırtışlarım ardından slov müzikler, sonuç olarak burayım mk.

 

Özetle nereye gidersem gideyim o göte dönüyorum nefret ediyorum ondan inş o kız onun cehennemi olur ibne orospu çocuğu.

 

ben çok yoruldum, yoruldum, yoruldum. hayatımın aşkı nerdeysen çık mk artık yoksa gidicem buralardan haberin olsun,!

 

 

NOOTT: 'Rüya başlığı altında ocakta bir yazı yazmışım. Eski sevgilimi grödm veda eder gibiydi etkisinden kurtulamadım vs vs vs diye sanırım o rüya gerçekmiş çünkü o tarhiten sonra o kız onun bayramı olduğunu öğrendim ve bana ait hiç bir şey yoktu onda twtrnı kapadı ins face o yazı what gizli falan filan

yani harbiden veda etmiş bana bildiğin ama rüyamdaki gibi hüzünlümüydü mutlumuydu bunu hiç bir zaman bilecemeyecğim. Tek bildiğim hayatımdaki en büyük şerefsiz,ibne,adi,orospu çocuğu olduğu. O kız senin cehennemin olurda ölene kadar o belini ailecek doğrultamazsınız inş. Ahım her daim üstünüzde olsun inşşşşş. AMİN.'