noluyoruz ?

22.03.2015 02:38

Dün en yakın arkadaşımla fte mesajlaşırken öyle mesaj kutuma bakıım dedim, bide ne göriim bana h.. k.. die bi kız mesaj atmış bende okmuşum falan. Nasıl olur kim bu ben nie hatırlamıyorum dedim ve mesajı bi açıyım benim ibne eski sevgilimin beni tehdit ettiği mesaj duruyo orda..

Kafan karıştı dimi inan benim hala karışık. Ulan daha 3 4 ay önce orda o ibnenin adı yazarken şimdi bi kız ismi bide foto var kızın, fake hesap diyorum arkadaşları falan alakasız ama anlamda vermiyorum. Tabi dayanamadım gittim bunun facene arkadaşlarına akrabalarına 7 ceddine baktım mk bakmaz olaydım. O iletisi hala duruyo, bunun tee yazın kendinden büyük bi manitası olmştu da onun için 'bi gülüşü var....' die yazılı bi foto paylaşmıştı üstünede kızın baş harfini yazmıştı ergen, sonra o kızdan ayrıldımı ne bok olduysa fotonun üstündeki yazıya tuttuğu takımı yazmıştı, mk şimdi bi baktım gülüşü ömre bedel yazıyo. Tabi içimden ikinizinde gülüşünü sikiim dedim. Bi yandan da ne dönekmiş bu ibne Allah kurtarmış beni dedim. bi de bi kaç gün önce kapak fotosunu değiştirmiş 'haberin varmı seni çok sevdiğimden' yazıyo, mk çocuğu mecnun kesildi başımıza. Tabi bütün bunlar herkese açık, benimle çıkarken tek bir yazıyı fotoyu bırak her boku gizliydi bilerek yapıyo işte.. O fake olayıda kafamı karıştırdı zaten bombok durumdayım yani ne işler çeviriyo anlayamıyorum. kafa da yoramıyorum.. .(edit: engelledim o fake adresi .. 04.2015)

ama moralimin içine sıçtı gene harbiden sıçtı. Pzt ye çizim ödevimi yetiştirmem lazım daha da bi bok çizmedim. Sırtım ağrıyo her sinirlendiğimde olduğu gibi.

Ulan bi sevgilim olsun sana o paylaştığın her iletiyi her fotoğrafı bir bir yedirtmezmiyim, nası koycm sana nası koycam tahmin bile edemezsin. Bunlar senin en iyi günlerin sana yemin olsun asıl intikamımı öyle almış olucam. Ayrılalı okadar sene oldu tabi bende hiç hareket yok sevgilide buldu göt havada ama o götü öle bi indiricemki feleğin şaşıcak. Fotolarıma her gün bakıp bakıp her gün yeniden öleceksin. Bunlar harbiden iyi günlerin. O ömre bedel gülüşüde o bayram sabahı yaşatan kızıda götüne skcm o. ç.

senden iğreniyorum yaa harbiden iğreniyorum beyinsizin tekiymişim mal gibi senelerimi vermişim. senin ömrün sadece 1 yıl olmalıydı fazlası senin götünü kaldrmaktan başka bi işe yaramamış.

anlamıyorum ya her boku yapan o, vicdan olsa yapmaz zaten ama diyelimki yaptı ulan her boku yüzüne vuruyorum beni tehdit etti aradan bisrüü ay geçti yalan dolan bi helallik istedi sonrasındada hep aşk hayatı hareketli dolu dolu oldu. Aklım almıyo o nası başka birini sevebilir hemde bukadr çabuk. Bu nasıl bi adalet sistemi yemin ederim aklım almıyo.

değil 2 yıl 5 yıl geçsede hazmedememki bu şekilde. Bende diyorumki hala faceten bana bakıyodur instgramda beni arıyodur cart curt. mk çocuğu daldan dala attlamaktan birilerine aşık olup gülüşleri ömre bedel demekten değil beni takip etmek hatırlamıyodur bile.

aklına dahi gelmiyorum ya e ben kimi bekledim mk, kkim için göz yaşı döktüm, kim için sabahlara kadar uykusuz kaldım ki hala uykusuzm saat 3 mk 3..

beni bu saatte uykusuz göt gibi bırakan sen o siktiğimnn yatağında mışıl mışıl uyuyup yeni sevgilinle rüyalar aleminde yatıyosun bu revamıdır mk bana..

inş kabusun olurumda bian bile aklından çıkartamazsın beni, inş o ömre bedel kız senin ömrünü çürütürde gerçek cehennemi yaşar ahhh ...... diye ağlar kendini paralarsın

dicemde hiç bi boka yaramıcak mk. gene sen mutlu ben bi gece yarısı burda yazı yazıyo olcm

 

artık herşeye inancımı kaybettim mk umudumu kaybettim hayallerimi kaybettim. artık başkalarının mutluluğunu uzaktan izlemenin kaderim olduğuna inandım. artık bi gün kapının bana da açılacağına inanmıyorum. Artık bana bunca kötülük yapan insanın mutsuz olacağına yaptığı kötülüklerin bedelini ödeyeceğine inanmıyorum.

 

ölsün istiyorum hemde feci şekilde her acı çektiğinde beni hatırlayarak gebersin istiyorum. kendimden nefret ediyorum hemde çok!

 

26012016 edit: ay bu gerizekalı o prfili şimdide v.. k.. die bi erkek profili yapmış mal bide duvar yazısına selamun aleyküm yazmış.. Ay yeminle gerizekalı. bazen diyorum ulan nasıl bi götlük olduda ben buna tutuldum diye.. o yaptıkları olmasa sümüğümü atmazdım buna ama işte hayat boka tutturdu beni sağolsun.