Okulu uzatan gencin dramı

21.06.2015 18:21

buraya yazmayalı çoook zaman oldu sanıyodum meğerse bir ay daha yeni olmuş.. Çok yoğun bi dönemden geçtim; projeler- bitirme tezi- sunumu - mezuniyet töreni - düğünler nişanlar kınalar..

Peki bittim mi evet canısı evet bitanesi bittim. Bittiim çünkü okulum yarım dönem uzuyor ve bunu hala kimse bilmiyor (okuldakiler hariç). Ulan bütün bölüm derslerimi bitirmeyi projeyi ıvırı zıvırı veripte bi insan matematik fizik ve ingilizceden kalabilir mi? Üstelik bölüm dersleri bile ingilizceyken normal ingilizce dersinden kalması ve sayılarla onca uğraşığ mat fizikten kalması sencede ironik,dramatik, acınası bi durum değil mi??

Şimdi annemler falan zannediyoki 2 dersten sınava giricem geçersem ilk dönemden kalan tek dersiminde mezuniyet sınavında verip mezun olucam..Hayaller paris cidden ama durum hiçte öyle değil. Benim zaten ilk dönemden babalar gibi 3 adet fizk mat mat3 gibi derslerim var, ikinci dönemden de mat2 fiz2 var bide hiiiiç hesapta yokken ingilizcem var :( Şimdi yarın bütünleme sınavı var, ing sınavına girip dd olan notumu düzelticem inş olmadı hocaya mail falan yardırıcam .. Ama fizik mat olayını napsam bilemedim. İkisinden birine giricem ama 60 70 almam lazım ki bu mümkün değil. ya koskoca dönemde alamamışım ben o notu en fazla aldığım 30 yani sıksan olmaz neyin kafası dimi ama ailemi temsilen giricem tabi sınava. Sonrasii hüsran sonrası gözyaşı olcak tabi. Bikere nasıl söylicem olmadı sınav kaldım diye. Hadi söyledim ettim ilk dönem başladı ya o 3 dersten kalırsam nolucak ''anneee heheheh yaaaa yarım dönem daha uzatıcam okuluuuu hehehe.''' mi dicem mal mal offff düşünmek bile istemiyorum.

 

He bide işin mezuniyet töreni boyutu var. Gayet güzel çıktım kepimi attım hahah hihih bir gün geçirdim ailem mutlu ben mutlu! veee facete macete resimlerim boy boy ulan sanki onur ödülü vermişler gibi ne götüme koyduysak o fotoları offf millete diyememdeee ''halaa teyzeee yaaa ben o fotoları çektim ama şakaa yaptımmm okulum aslında bitmedii hihihihi'' tabi bu noktada işin abi,abla! boyutuda var ki en acısı, en düşünmek istemediğim nokta. Adamlar pasta alıp kutladı lan , okul uzadı dediğimde o pastaya gömerler beni :(

 

Allahım neden bi mucize yaratmıyosunda mezun olamıyorum be ya :( Diplomamı aldığım gün yeri öpcem lan vallaha öpcem billaha öpcem :(

 

Buarada ramazan iyi geçiyo oruç falan herşey iyide şu okul biteydi çok iyi olcktı..

Not: temmuz başı staja başlıyorum teeee İstanbulun öbür ucuna gidiyorum yaptığım yerde bir dandikki anlatamam çekilmez yani o yol orası için ama başka biyer bulamadım. Göt gibi kaldım ortada orası olmasaydı. Geleceğimi görebiliyorum yani kimlere nerelere teşekkür etsem az :((((((

 

NOT': Genede çok teşekkür ederim Allahım sana şükürler olsun ama nolur şu kulununda yüzünü güldür ya :( Bİ diploma, bi iş , bi bahçeli ev, bi araba, bi aşk, bi huzur, bi sağlık nolur be :(