olaylar olaylar

20.04.2018 23:12

yaaa çocuk bana yazmaz diyodum yazdı o günün akşamında.. nasılsın falan yazmış bende cevap verdim, dün kırıldın mı bana yazmış bende biraz dedim.. işte sonra anlatmaya çalıştı, bunlar önümüze ara ara çıkacak ve ben bunların önüne geçemediğim zamanlarda olacak uygun bir zamanda yüzyüze konuşalım sende kafanı toparlarsın vs yazmış. ben de aslında ben görüşmek istemiyorum dedim. ani ve kırgınlıkla alınmış bi karar gibi ama dedim yani. biraz şok olmuş olabilir buna. işte yazmışki saygı duyarım tabi ama görüşülmeyecek kadar büyük birşey olduğunu zannetmiyorum belki senin kafanın karışıklığından yada şuanda iyi bir dönemde değilsin ondandır, belki gene de iyi olduğun zaman konuşmak istersn ama bu durum beni üzdü burdan konuşmamız daha da üzdü yazmış.. bende burdan yazma konusunda haklısın ama olaylar öyle gelişti yazdım o zaman uygun bir günde yüz yüze konuşuruz dedim.. oda tamam o zaman iyi geceler yazdı.. bidaha da bişi yazmadı işte. bugünde yazmaz artık saat kaç olmuş..

hayır pişman değilim görüşmeyelim dediğimden ama garip bi şekilde bir yanımda hüzün dolu ya. anlatamıyorum ama öyle. yaşı biraz daha küçük olsaydı belki ya da işi ya da nebiliyim bunlar bahanemi acaba şuanda onu da kesitremiyorum. çocuk haklı kafa karışıklığı var bende ve gerçekten iyi bir dönemde değilim..

biyandan da kendime de üzülüyorum. mesela bu çocuğun özgüveni baya yüksek aslında yaşınıda pek göstermiyo, tarzıda öyle hani kendi yaşında biriyle takılsa ona yaşlı gelebilir. ama ben öylemi. kendi yaşıtlarımla hiç anlaşamadım olmadı, zenginiyle olmadı, olmadı olmadı. olmadığı dönemde de kimse bana gelmedi zaten. gelenlerde hep maldı. yakışıklılık çok birşey değil gerçi ama insan genede biraz iyi olsun istiyo abi topuklu giysem boyu bile kısa olacak benden. bunlar bahane mi yaaaa. bilmiyorum kafam çok karışık..

bütün bunların yanında tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki, onun yanında kendimi çok iyi hissediyorum, üstüme düşmesi beni düşünmesi, bazen kaçamak kaçamak bana bakmaları o kadar güzelki o koruyucu hissi. eski bir duyguyu hatırlatır gibi. daha önceki ilişkimdeki de öyleydi başlarda sanki onlardaki gibi ama bir fark var ki ben onunla başlarda çıkarken hiç kalbimden birşey kopup gittiğini hatırlamıyorum. bunda oldu ya ilkinde de ikincisindede bişi anlatırken içimden birşeyler gitti sanki.. ilk buluşmadan sonra kalbim midem de atıyo gibiydi Allahım heyecandan hafif hafif ellerim titremişti ayrıldıktan sonra oldu ama bunlar. yüzümde aptal bi gülümseme.. O da işte öyle demiş arkamdan çok iyi geçti demiş ağzı kulaklarındaymış çok mutluymuş.. ama onun bu mutluluğu altında bile bisürü şey düşünüyrum.. mesleğim iyi, tipim fena değil, yaşım ona göre gayet iyi her erkeğin isteyeceği yaş türünden acaba ondan mı diye düşünmeden yapamıyorum oysa benimki tamamen karşılıksız..

yazacakmı buluşacakmıyız bilmiyorum.. ama bu iş hem olsun hem olmasın istiyorum...