önce onun bakışına baktım, sonra onun gülüşüne baktım. İkisinde de ben yoktum, oluruna bıraktım..

07.05.2015 01:26

bi video çıktı karşıma. Hani o bi arkadaşı vardı ya bunun onun düğünde çekilmiş böyle arkadaşları bi marş falan söylüyo videoya çekilmş bi grup. önce bikaç kez izledim videoyu onu bulmak için, arkadaki masada oturuyodu, takım elbise kravat gözlükleri, demekki artık hep gözlük takıyodu, 3 erkek vardı masada diğer sandalyeler boştu o an.. Belki kızlar oturuyodu belkide kimse bilemiyorum neyse işte arkada oturuyodu arkadaşları marş sölerken bu önce önüne bakıyo ama gözükmüyo nereye baktığı arkada çünkü sonra elini havaya kaldırıyo tutuyo öle, elinde telefon, diğer eli çenesinde masaya yaslanmış.. Marşı dinletiyo birine.. belkide sevgilisine..

ben ne kadar kendimi kandırsamda o an aklına ilk o kız geliyo.. Vİdeoyu sayısız kere izledim izliyorumda hala, o arkada ki silik görüntüsünü net görebilmek için telefonu gözüme sokucam neredeyse.. ve her defasında o havaya kalkan telefonla yıkılıyorum.. Bi insan defalarca tekme yiyebilir mi birinden ya.. Yiyorum işte..

o kalkan teleofn keşke senin götüne girseydide sevgilin olmasaydı ya keşke..

içim gidiyo ya oysa diyecek ne çok şeyim var.. Mesela şöyle demeyi çok isterdim;

aldatıldığım gün neler hissedebileceğimi hiç düşünmedin mi, neler yaşayabileceğimi. Nolur söyle birazcık olsun sevemedin mi beni.. 21 yaşındaymışsın ilk sevgili olduğumuzda bugün hesapladım onuda şmdi ne kadar küçük geliyo o yüzden mi böyle oldu..

Şimdi yaşın çok çok daha büyük şimdiki sevgilini oyüzdenmi seviyosun. Gerçekten seviyomusun, sevebiliyomusun. helal olsun ya sen başkasını sevebildin ya beni gözünü kırpmadan sildin attın ya harbiden helal olsun.. bana ait hiç bir şey bırakmamışsın hakkımı bıraksan nolur, oda helal olsun yaa.

 

sen o telefonu kaldırdın ya, o bayram sabahı yaşatan kızlı iletinden bile daha kötü oldum ben. ddim ki ulan seviyo işte. Herkese açık seviyom demiş bildiğin. Hadi iletiyi benm inadıma yazmıştı telefonuda mı benim inadıma kaldırdı. üstelik videoyu paylaşan da o deil bi arkadaşı bunun haberi bile yok videodan..

doğal halini gördüm işte, o anda o düğün ortamında bile aklına o geliyor..

Bi zamanlar da ben gelirdim. Geliyomuydum cidden.. canım acıyo hemde çok.. beni öldürüyosun her gün daha fazla canımı acıtarak öldürüyosun ve bundan hiç haberin yok...

o ileti, sonra o foton şimdide bu video. Hiçbirinde kendime ait birşey bulamadım, yoktum işte.. günlerdir kendime ait birşey bulmaya çalışıyorum, kendimi kandırabileceğim en ufacık birşey arıyorum.. ama yok mk yok hiç birşey yok..bitirmişsin beni, ağzıma sıçıp atmışsın arkana bile bakmadan, başkasını severekte ağzıma sıçmanın keyfini sürmeye devam ediyosun farkında olmadan..

ben de aptal aptal foto falan paylaşıyorum bakıyosundur diye. Gözün görmüyo ki mk nerey bakıcan. o düğünde o ortamda o telefonu kaldırdın ya havaya Allah belanı versin ya harbiden versin artık versinde kurtulayım ya nolur kurtulayım.

Allahım sevmiyo işte çocuk beni, canım çok acıdı, yıllardır üzülüyorum nolur yeter. Tamam ben suçluydum ben lanet olasıca pisliğin tekiydim ben iğrenç biriydim hataların hepsini ben yaptım ben aldatılmayıda diğer herşeyide hakettim tamam ama nolur yeter. tamam o en iyisiydi o melekti o bir numaraydı o yalanları bana iyiki söyledi o okadar iyi biriydiki şmdi mutlu sevgilisi var bir kere bile peşimden koşmadı bir kere bile üzülmedi ben günlerce ağladım onun götünde olmadı ben uykusuz kaldım o sevgilisyle sevişti tamam ama yeter nolur yeter bitsin bu ceza ya bitsin.. Dönsün şu devran ya nolur ya..

 

hayatımı siktin attın, umarım senin hayatınıda biri siker atar! belki ozaman aklına gelirim, belki...

 

 

(Levent Yüksel - Yas şarkısı)