Romeo ..

18.06.2014 18:08

romeoBiliyorum her kızın hayalidir, bir gün bir 'romeo' karşısına çıkacak onu mutlu edecek bla bla bla.. 'ay benim hiç hayalim değil taaammı' demeyi isterdim fakat benimde hayalim. Allahım şu tatlılığa bakar mısın? Bu romeo değilde Ahmet, Mehmet olsaydı nolurdu ki sanki :Pp

Küçüklüğümden beri annemin anlattıklarını tekrarlıyorum kendime. Dediğine göre; 'Evleneceğim kişi beni herşeyden çok ama çok sevecek, bi dediğimi iki etmeyecek. Çok ama çok mutlu bir evlilik gerçekleştirecek-mişim' Hep bunlara inandım, moralim bozukken 'ama bir gün herşey çok güzel olacak' dedim durdum.

Şu an hayatımı rayına oturtamadım, hala okuyorum, aldatıldım, boktan boktan sürükleniyorum ordan oraya. Benim yaşımdakiler çoktan kariyer yollarında büyük adımlar atarken, evlilik yolunuda bir yandan tamamlıyor hatta bazıları çocukta yapıyor kariyerde :(

 

Hayatımda ki herşey ama herşey o kadar çok yavaş ilerliyor ki. Bıktım artık :( ama biliyorum ^BİR GÜN HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK VE ROMEOM BENİ BULACAK!^ sanırım :/