rüya olsun isterdim. BEN EN DİPTEYİM, O ...

31.07.2016 05:08

nette mal mal dolanırken nerden geldiyse aklıma dur şuna bi bakıım dedim.

Gizli olan hesabnı açmış tabi ben şaşırdım kaç yıldr kapalıydı en azından ben hiç denk gelmemiştim. Neyse ilk önce aldığı arabaya şok oldum. son model bi araba almş kendine artk ne zaman aldı bilmiuorum ama 8 ay falan oluyo heralde belkide daha fazla..

sonra böyle namaza gitmiş camiden foto paylaşmış sonra yorumlarda Sabır bilmemne, Allah rızkını verir, merhamet vs vs mevlanadan ordan burdan yok ayasofya inş gene cami olck imamlarımız orda ezan okucak vs yazılar paylaşmş bir iki tane ben tabi ikinci şok oldm yuh dedim. sonra yurt dışında gitmiş bi iki kere bide tatıle falan araba kullanırken video var gene ege tarafına gidilmiş her türk insanı gbii mk neyse bunada oh mk diye şaşırdıktan sonra d... rez.. die bi yerde bi yazı paylaşmş artk ayrı eve mi çktı naptı bilmiyorum ben tam bunada şaşırırken bişi dikkatimi çekti. Bi kız sürekli fotolarda ya da yorumlarda. bu kıza girdim baktım kız sürekli fotolar bilmemneler hani öle ele ele diiller ama videolarda falan var sürekli bide kız sürekli onun arabasında foto bekmi video çekmiş ulan kızda bunun arkadaşının kardeşi. adama bak adama göryomusun adamlığı sen aynı işyerindeler bide. Kızla tatile çıkmşlar mk başbaşa mı bakası varmı blmiyorumda bildiğin gitmişler yani. Eğitim ayağna yurt dışlarına çıkılmş.. Bide bu gerizekalı bideo paylaşmş arabada şarkı çalıo altınada bugün hiç bitmesin yazmş mk kızda bencede yazmış bende işkillendim baktm kızın doğumgünüymş

kızda daha yeni ünv mezun olmş mk olaya bak. Olayın benim açımdan tek iyi tarafı kız benden çirkin. ama eğlenceli oynak bişi belli modu sürekli tavanada. kız bunu evinede davet etmiş annesi börekler vs yapmş abisi yengesi bu kız annesi işte tam bi aile tablosu mk olaya bakarmısın. bide kız gene bi video çekmiş arapça bi şarkı öalıo arabada kadının biride yorum yazmş altına allah tamamına erdirsin kızda amin demiş mk kızına bak ulan daha toplasan 1 sene olmamıştır ne amini lan ben cefasını çektimde sefa sürmek sana mı düştü?? 

çocukta benimleyken son zamanlarında kimi s... diye sanal alemi alt üst ediyodu şmdi bildiğin imam gibi olmş bi ağırlık gelmiş paraıda bulmş. Ya ulan ne zaman şu cock napıo acaba diye baksam hayatında en ufacık problem yok lan. Bitek en başlarda bana ilk mesaj attığı dönemde baya üzülüyomuş bunu bikaç kere daha farketmiştim gene farkettim 2013te koyduğu bi fotonun altına öle acılı bişi yazmş.

Çocuk yaptı yaptı çektiği acı max 4 5 ay.  peki ya ben???

tabi ben sinr krizleri geçirdim ulan çocuk hayalini ne kurduysam hepsini birbir yerine hetirmiş. tabi ağladım nasıl olurlar, bu nasıl adaletler ,onu unutucam görceksinler  ler de ler.. mk çocuğun umrunda bile değilken yaptığım ezik ezik hareketler  veee aha bu saat oldu uyuyamadım da sinir ve üzüntüden. ben burda acılar içinde kıvranırken onların mutlu videolarını izlemek... bağıra bağra şarkı söylüyolardı lan.. o güzelim arabada. o ibne beni aldatarak beni kandırarak, benim duygularımı sikerek bunu mu hakketti. mükemmel bi iş iyi maaş son model araba ve eğlenceli bi sevgili.???

Neden böyle oldu bilmiyorum. hayatı bildiğin kusursuz ya hatta mükemmel derecede ilerliyor. tekbir sıkıntısı yok. bu dediğim olaylar yeni he yanlş anlama mesela temmuzda çekilmiş bi video öyle düşün.

sonra oturdum su içtim üstüne o sürede yere doğru bakarken gözüm elime ilişti. elim sargılı  ((.çok yordum sanırım yazı yazarak incindi herlde 2 3 gündr saıyorum arada.)) Ulan beni bi aldı gülme tabi öle sargılı eli görünce yani zaten darbe yemişim bide elim öle gazi gibi töbe yarabbim ay gecenin 4ü babam uyanck dicek kafayı yedi bu. sinirlerim bozuldu mk bakma böle yazdığıma bildiğin gene acı çektim.

hala okul okuyorum, deneyimin d si yok, ingilizcem yok, sevgili aday adayım yok, ayrıca bırak bmwsi audsi anneciğimin bile tee kaç model arabası var, zaten bende kullanma heveside yok. Ben burda sıkıntılarla boğuşurken, okul bitmiyo diye kendime türlü türlü psikolojk cezalar verirken çocuk gününü gün etmiş.ulan bu kızla tatile çıkmış benimle adaya zor gidiyodu ben eve döncem diye.o mutlu olmasında kim olsun. birlikte de yatmışlardır bunlar. gerçi çocuk pek bi imana dönmüş ama kız küçük belli 22 23 yaşında saf yani kandırmıştır. mk progfili inceledim bildiğin dine düşkün beyfendi duuryo ay dedim bütün bunları bana yaşatan bu mu mk.

2 amin diyince kırdığı bütün kalpler onarılıp, yaşattığı büyün hayal kırıklıkları geçiyomu.. Her ne yaparsam yapayım bir genç kızın duygularını bu kadar adice satan ve üstüne acı çektirmeye devam edip tehdit eden, sonra helallik istemeye çalışıp ölebilirim beeaan diye yalanlar söyleyen birisi şmdi 3 kere cumaya gitti instadan bi hadisler sayfasını takip etti 3 5 tane dine düşkün kanka yapınca geçti mi hepsi???

Allahım sen gerçekten affettin mi böyle birini ya?  kendi kendime sakinleşmek adına dedimki ;

'Allah buna şimdi verdi ama sonra birer birer alacak elindekileri, seninse hiç birşeyin yok ama zamanlar verecek sana. Allah ne isterse o olur' ama işte hazmedemiyorum. birde daha önceden 'görck o çok üzülck yapcm vs vs ' dedim dedim şmdi hepsini yuttum oda çok koyuyo be..

 

HEP DERDİM Kİ; BEN EN YÜKSEĞE ÇIKARKEN O EN DİPLERE BATACAK. hATTA HAYALLER KURARDIM O METROBÜSLERDE 3 KURUŞLUK İŞ İÇİN SÜRÜNÜRKEN BEN ÜST DÜZEY YÖNETİCİ OLDĞUM İŞE SON MODEL ARABAMLA GİDERKEN ONUNLA KARŞILAŞCAM. YADA BENİM YÖNETİCİ OLDĞUM YERE İŞ GÖRÜŞMESİNE GELCEK ORDA KARŞILAŞCAZ VS VS

 

ŞİMDİ DURUM ŞU; BEN EN DİPTEYİM, O İSE EN YÜKSEKLERE YAKIN Bİ YERDE.. O SON MODEL ARABASIYLA GİDERKEN BEN ARKAMDA SIRT ÇANTAM OKULA GİDERKEN YOLDA BİYERDE KARŞILAŞMAYIZ UMARIM.

BU BÜYÜK YAZDIĞIM KISIMLARİ SANIRIM SEVGİLİSİNİN OLMASI VE ONUNLA TATİLE ÇIKMASINDAN DAHA ÇOK ACITTI CANIMI..

 

ŞEREFSİZCE BENİ ALDATIP BÜTÜN DUYGULARIMI HAYALLERİMİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE DALGA GEÇE GEÇE ÇÖPE ATTI..

BEN EN DİPTEYİM, O EN YÜKSEKTE!