rüyaaaa <3 <3 <3

14.01.2015 01:23

Öncelikle dönemim bitti sınav sonuçlarını bekliyorum şimdilik 2 dersten kaldım gözüküyor. Biri için bitünleme sınavına giricem umarım geçerim, diğerini ise mezuniyete bıraktım bakalım neler yaşayacağım görücez..

Asıl konumuza gelirsek rüyalar konusunda son zamanlarda oldukça şanssızım, en on gördüğüm rüya beni derinden etkilemişti yaklaşık 1- 2 ay önce (bu rüyadan bahsettimmi bilemiyorum gene anlatıca oyüzden) onu gördüm  rüyamda.

bu kısmı okumayıp atlayabilirsin uzun yazmışım.. ----- olan kısma gelebilrsin :)

En yakın arkadaşımla birlikte onun evinin oralarda dolanıyoruz bir foto falan arıyoruz sanırım bir de benim ona özel hazırladığım bir hediye vardı ilk doğum gününde hediye etmiştim onu arıyorum, hani benden sonra attımı naptı diye. Sonra bianda vazgeçiyoruz annem çıkıyo karşımıza falan derken ben gene kendimi onların evinde buluyorum. Tırmanıyomuyum napıyorum oraları hatırlamıyorum şuanda ama bi şekilde onun evine, odasına giriyorum. Odasında benden bir iz arıyorum kutuları falan karıştırıyorum ama bulamıyorum, sonra o geliyo kapıyı açıyo ve beni yerde oturmuş bi halde görüyo, yanıma yaklaşıyo çömeliyo ve elimdekileri yavaşca benden alıyor, okadar hüzünlü bakıyoki anlatamam , şuan bile yazarken içim gidiyio :( (hediyemi fotolarımı saklıyomu çok merak ettiğim için bilinç altımda o olabilir, birde üzülmesini istediğim içinde hüzünlü görmüş olabilirim ama etkilendim işte neyse.) sonra yavaşça elimden tutuyo kaldırıyo beni ve kapıya doğru götürüyo yavaş ve hüzünlü. O sırada dolabın üstünde kendi fotomu görüyorum bian seviniyorum verdiğim hediyeye bakmaya çalşıyorum ama o buna izin vermiyo. sonra bianda kendimi dışarda buluyorum, gitmek istemiyorum böyle nerdeyse ağlayacak durumdayım hani gitme dese gitmeyeceğim o derece, oralarda oyalanmaya çalışıyorum, ayakkabımı bağlıyormuş gibi yaparken o sırada arkama bakıyorum, hani belki gitme der die bi umut var içimde hala. Arkamı döndüğümde bana camdan el salladığını görüyorum suratı asık, canı sıkılmış hüzünlü. Bende önüme dönüyorum karşı caddede okul arkadaşlarımı görüyorum onların yanına yürüyorum onlar gülerek karşılıyolar beni sarılıyolar falan, sonra bir kez daha bakıyorum arkama, orada öylece duruyor bildiğin veda ediyo bana.. Öyle işte sonra önüme bakyorum gülümseyerek köşeyi dönüyorum sonra uyandım..

 

Ben bu rüyayı anlattım sanırım ama nasıl etkilendysem gene anlatmak istedim. O gün veda etti bana, belkide daha önce veda etmişti ama Allah tarafından o gün gördüm bilmiyorum. Belki tek bi fotom bile kalmadı onda, belki adımı bile sildi hafızasından ama o gün veda etti bana. Zaten sonra doğum günümüde kutlamadı o zaman kesinleştirdim kafamda, onun bitirdiğini. Diceksin ki çocuk başkasıyla çıktı, başkasını seviyor sen hala nediyosun. Haklısın ama umut işte, insanın içini yiyo :(

 

----Neyse nerden geldim buraya yaaaa işte son zamanlarda 1seneye yakındır öyle güzel rüyalar göremiyodum ama bugün gördümmm :) Bizim okulda bir hoca var genç, tatlı, veee okadar iyi ki anlatamam bütün kızlar aşık ona :D neyse işte nerden geldiyse aklıma onu gördüm rüyamda ama nasıl tatlı bi rüyaydı yaa şuan gece ve ben hala aklıma geldikçe gülüyorum :) :) Böyle sınıftayız ama kutlama gib birşeymi var ne saçma sapan bişey işte, bende iki arkadaşla birlikte arka sırada oturuyorum yanımızda da bu hoca var onunla muhabbet edyoruz habire hatta biara biri kızıyo hocam hiç dinlemiyosunuz bizi yeter artık diye hahah, sonra bitiyo işte işimiz çıkıyoruz bu koridorun ucunda ama yüzüme bakmıyo o entatlı hali ile biriyle konuşuyo işte benimde yanımda 2 arkadaş var , tam kapıda karşılaşıyoruz bu hocayla, sonra ben suratımı asıyorum geçin diyorum (bildiğin trip yapıyorum adama, rüyaya gelll hahah) onda en tatlı gülümsemesiyle gell gell diyo ve eli belimde yürüyoruz aman Allahımmmmm o nasıl masum birşey, o nasıl temiz bir duygu yaa resmen kalbim çarpıyo böyle bir hoşlantı yok, bak aklıma geldi gene ya nasıl hoş bi duyguydu :) böyle kar yağmış ama karlar kenarda duruyo beyaz beyaz, bizi gören bi arkadaş şakasına ağlıyomuş gibi yapıyo hani kaptırdık hocayı gibisinden hahaha :D gerçi rüya bile olsa muhabbetimiz hoca, ders, sınav gibi şeyler yani ama o duygu çok güzeldi.. Kızların hayran olduğu birinin eli belim de diyemi, bu duyguyu bayadır yaşamıyorum diyemi, yoksa çok tatlı güldüğü için mi :) bilemiyorum ama çok güzeldi yaa, böyle saf masum temiz bir duygu :) <3 oyüzden rüya zaten, gerçek hayatta nerde böyle saf duygularrr :(  arada bir insan bi iki iltifat istiyomuş gerçekten, bu yalnızlık sürecimde bunu öğrendim, ama öyle salak salak boş kişilerden değil gerçekten kalbini çarpıtacak birinden istiyo insan. Bu rüyada bile olsa böyle :)

ayrıca, bu adama karşı gerçek hayatta hiç bir şey hissetmiyorum, hoca da beni tanımıyor zaten :D , kendisi yakışıklı tatlı 4 4lük biri gibii duruyor ama Allah sahibine bağışlasın, prensip olarak hocalarıma göz koymam :) zaten bende küçük gösterdiğimden onlarda beni çocuk gibi görüyolardır eminim.

buarada harbiden bayadır yalnızım ve bunu kolay kolay kimse başaramaz gibime geliyo. Gerçi bu tamamiyle benim seçimim. Tamam evin önünde sıra olmadı hiç bir zaman, hatta benden gidenler dönmeye çokta meraklıda olmadı birkaç mesaj atmaları dışında ama  ben hala bile kendime gelememişken insanlar nasıl 1 ayda yeni bi ilişkiye başlıyor anlayamıyorum demicem çünkü bende yaptım aynı mallığı ve sonuçlarınıda it gibi gördüm :) neyse biraz sınava çalışmam lazım , 7 gün sonra ama kesin geçmem lazım. ya 40 alsam yetiyo ve ben daha 20yi zor alıyorum bakalım napcıaz..

 

((14.01.2015)saat 1;51 olmuş yaaa 20 dakikada yazmışım bu yazıyı tabi rüyayı hatrlayınca arada bi daldım hahahah .. sevgili hocamı buradan çoook çoook öpüyorum inşallah onun başarısının yarısına kadar sahip olurum hayatımda, olursam eğer yazının bu kısmını ona mail atıcam söz :)

 

Allahımm rüyamda gene aynı duyguları yaşat bana amin :) gerçekte yaşatamıyosun Allahım bari rüyamda yaşıyım :D