rüyalar - fallar

23.11.2016 00:24

bu yazıda anlatıcaklarımın hespi o ibneyle ilgili ona göre oku ve ya okuma canım yazan kişi.. cümle bozuk oldu sktr et lol.

şimdi baktım önceki yazıda yazmamışım önce onu yazayım. geçen gün rüyamda gördüm ben bunu. işte 5 gün falan oluyor belki 6 hatrlamıyorum.. neyse rüyam şöyle. 

bu nedense bizim eve hatta benim odama gelmiş ne işi var bilmiyorum böyle biz normal yatarken babam eve geliyo ama acayip sarhoş yani gözü bi bok görmüyo, bende bu ibneyi babamdan saklamaya çalışıyorum, babamı odaya sokmuyorum falan.. babam da ne var falan diyo ama girmiyo odaya sarhoş zaten ay bu or.. bi rahat rahat neyse işte sonra nasıl çıkıyoruz bilmiyorum ama evin dışında böyle sokakta yürüyoruz böyle elele. ben diyorum ki özlemişmiisn böyle yürümeyi oda evet tabiki diyo böyle gözlerimin içine bakıyo.. sonra ben araba görüyorum sinirleniyorum diyorumki hep onu gezdiriyosun beni bikere gezdirmedin diyorum elini bırakıp kaçıyorum, o da peşimden nasıl koşuyo görüceksin ya sonra yakalıyo ya yapma böyle falan derken noluyo anlamıyorum bu bana diyoki 'benim param var' diyo yanımdan geçiyo gidiyo tripli bende sinirleniyorum 'paran var ama karakterin yok' diyorum bi bakıyorum caddede minibüs manevra yaparken bunun üstüne geliyo ben şoka gierkene minibüs bunu bi altına alıo bi sürüklüyo çocuğun boynu altında kalıyo. ben ne yapacağımı şaşırıyorum koşsammı ağlasammı yürüyüp gitsemmi böyle donuyorum. sonra  rüya olduğunu mu anllıyorum noluyosa bi anda zamanı geri sarıp tam o caddeye giderken kolundan tutup çekiyorum bi bakıyorum o değil yani onun suratı değil.. öyle uyandım işte..

daha öncede gene böyle peşimden koşturduğum trip attığım bi rüya görmüştüm ondada peşimde koşmuştu nolur vs diye bu ikinci oldu yani. bide arabanın altında kalışı tepetaklak oluşu... acaba dedim o da beni düşünüp üzülüyomu.. bilemiyorum tabi dışarıdan hayatını yaşıyo her boku başarmış gözüküyor..

 

bugün de bi arkadaşım fal baktı olayı bilmeyen biri beni tam tanımıyo zaten.. Dedi ki; 'biri var bu senin eski sevgilin sanırım geçmişte kalmış, bu çoküzgün seni çok üzmüş belkide aldatmış bilmiyorum ama çok üzgün çok sıkıntıda' dedi. dedim üzüldüğünü hiç sanmıyorum hiç öyle gözükmüyor. burada öyle gözüküyo içi karanlık üzgün sen bakma dışa dedi.. ama sen bunu silmişssin dedi. ya dedim tam silemedim aslında hani aklıma geliyo hala. yok dedi silmişssin sen öyle sanıyosun belki hayatında kimse yok diye dedi..

silmedim mk nereye sildim. beni sevsin beni düşünsün diye içim içimi yiyo.. gerçi az önce ona attığım bi mesajı okudum mk o mesajı biri bana atsa içim içimi yer ya mahfolurum resmen ağzına sıçmışım ya çok kötü olur insan onu okusa.. bu mal nasıl etkilenmedi o mesajdan bide üstüne bana hiç mesaj atmayıp sonrasında tehdit etti anlayamıyorum. kalpsiz şerefsiz olduğu ordan belli..

 

Buarada falımda pelerinli beyaz arabalı uzun boylu biri çıktı E harfi varmış yoksa batman dicektim ama değilmiş mk ahah. Öyle işte E biyer de de E S var dedi. kim bilmiyorum..

aslında biri aklıma geliyo liseden bi arkadaş ama o değildir heralde.. mesleklerimiz bile uymuyo ya annem olay çıkarır gibi geliyo bilemedim.. şimdiden gönlümü kaptırmak istemyorum. yaz aşkım hala yaradır bende :)

 

Allahım nolur o şerefsiz beni seviyo olsun ya. acaba gerçekten birazcıkta olsa üzülüyomudur gerçekten acayip merak ediyorum mk ve hiç bir zaman öğrenemicem yaaaaa off ulan off.

 

not: önceki yaıları okudum mesela bı buçuk sene önceki ve şimdi de düşünüyorum. hayatında bana ait ufacık bişi yok. bi ara inst hesabı açıktı girip bakmştım biliyosun.. mesela orda da bana ait bişi aradım lan ufacık bişi bi foto bi yazı bi yorum mk bi takip bişeyi yok yani..beni silmiş atmış ben hala neyin kafasını yaşıyorum burada.. ne için çabalıyorum. fake bi hesaptan beni takip etse, eklese ve bunu ben anlasam sanki kabul etmicekmiyim. deli gibi beni takip etsin istiyoken çocuk bırak takibi bana ait ufacık bir şey bile bırakmamış.

üstelik hayatında başka bir kız var bunu da biliyosun gözüne soka soka gösterdi. hala ne istiyosun neyi amaçlıyosunki..

yıllar önce bu ibne bi yazı paylaşmıştı..'gitmek sadece eylemdir, unutmaksa koca bir devrim' diye. bak işte orda bana yazmıştı aslında o yazıyı. ki anlamıştımda bana yazdığını hatta günlerce arkadaşlara bu ne demek sizce falan diye sorduğumu hatırlıyorum. aslında bi türlü kendime itiraf edemesem de o gün de anlamıştım şimdide anlıyorum..

'ben devrimimi yaptım seni unutum' diyodu..  ben de yağıcam devrimimi ve seni unutucam. sen de ufacık bişi kalmamışken ben de kocaman bir sen neden kalsın? 

seni unutmam gerktiğini biliyorum, elimden geleni gerçekten yapıcam. Şimdi benim 'devrimim' başlıcak.

madem sen unuttun.. ben de .. 

 

mk senin yaaa ahh ahh