sıkıntı

31.05.2014 23:24

Sınavlar başlıyor ve benim içim nasıl sıkılıyor anlatamam. O gerizekalıyı hala unutamam, arkasından ettiğim ah'ların birtürlü bitmemesi, okulum, sınavlarım bla bla bla..

 

Tek isteğim şu okuldan bianönce mezun olup hayata atılmak, işten çıkışta sevdiğim insandan 'aşkım yoruldun mu, bir yemeğe nedersi? :)' mesajını almakken. Ben sabahları pizza reklam mesajlarıyla uyanıyorum...

Geçen gece beni bir özel numara aramış, özel numaralara hattım kapalıydı ama nasıl oldu bilemiyorum :/ Önce dedim eski sevgilim mi acaba (ya sürekli eski sevgilim demek istemiyorum bunun adı, alço olsun en nurisinden) sonra düşündüm alço beni neden arasın ki? çocuğun umrunda olsam normalden arar zaten öyle de yüzsüz biridir. Çok sıkıldım gerçekten, töbe yarabbim hayırlara çıkar inş amin.

Duamıda ettiğime göre gidebilirim.

 

Buarada aşk acısı zor zanaat, bilesiniz!