sabah!

31.07.2016 16:06

gece 5b uçukmuydu neydi yattım ve sabah 9 buçukta kalktım. insanoğlu değişik bi varlık ya normalde 1 de yatsam kalkamam 9 buçukta..

Allah başka dert vermesin ama canım acıyo yani hazmedemiyorum gene bi dünya ağladım. neyseki annem tatilde görmedi beni.. 

onların arabada bağıra bağıra sölediği şarkı, kızın videosu vardı bitane böle kaykaya binmiş bu itiyo falan gülüyolar birlikte bunlar göüzümn önünden gitmiyo. araştırdım aldığı araba150 milyar lan. inanabiliyomusun para bok çocukta. 

birbirlerine gülmeleri gözümün önünden gitmiyo. biz çok gülerdik çok eğlenirdik bana hep 'biz çok mutlu olucaz' derdi ama şimdi bi başkasına gülüyo bu çok ağrıma gitti. söledikleri şarkıları defalarca açtım dinledim nefret ede ede. 

ders çalışmak için çabalıyorum hafta içi 2 sınavım var ama bunu düşününce bile gözlerim doluyo. çocuk ne yapması gerekiyosa hepsini yapmış hayatında tek bi eksik yok ya herşey en iyisiyle hayatında işte..

tek eksik ben olmalıydım ve o bu eksikliği iliklerine kadar hissetmeliydi.

mk çocuğu.. moralim diplerde ve kimse beni anlamıyo ya arkdşlarıma söledim yani bilmiyorum yada istediğim tepkiyi alamadım. onlarda haklı aslında yani 3 yıl önce bitmiş bir olayı hala takip etmek nerden bakarasan bak takıntılık yani.. tüm suç benşm diye diye ağladım çok güzel, kıskanılmayacak veya hazmedilmeyecek gibi değili bugün aslında sırf kendimi suçlamamda yanlış ama bakıyorum onun hakettiği hayata yani çok güzel bi yaşamı var yaa gerçekten..

 

mükemmel derecede pahalı şeylere sahip ev (sanırım emin değilim), araba son model 150 milyar en ucuzu, ayfon olmazsa olmazı tabi ama son model, gözlük saat hep marka, sevgilisi var tatile çıkıyolar, gittikleri yerler vs .. ayrıca gülüyo şarkı söylüyo

yani zengin kaliteli en önemlisi huzurlu rahat ve mutlu ya mutlu mk çocuğu o kadar mutlu o kadar huzurlu ki..

 

beni unuttuğun o kalbini, ve beyninini s.... ben emi!!!