selam!

14.05.2016 01:36

Merhaba,

2.vizelerde bitti bu hafta full boştum ve finallere gram bakmadım. Birhaftadır full yatıyorum ve odamdan sadece akşamları yemek yemek için ve yemekten snra biraz oyurup annemlerle tv seyretmek için çıkıyorum, tuvalet molalarınıda saymazsak full odadaydım.. sıkılıyorum hem de çok. Bu okul

ah bu okul..

aşk.. ah aşk!

sıkılıyorum be. İlerde dönüp bunları okuduğumda üzülme sakın 'that girl' bir sınavmış geçmiş gitmiş de. Eğer aniden ölüp gidersem mezun desinler arkamdan, çok başarılı bir öğrenci olamadı hiç ama iyi bir insandı desinler ya. Ve bunları okurlarsa onlarda üzülmesinler.. Buradakiler sadece hayal ürünü ilerde belki kitap çıkartırım düşüncesiyle yazılmış şeyler..

harry potter filmi çok güzel biliyomusun, sihir yapmak falan bi konuda insanın yeteneğinin olması ne kadar güzel bir şey. Başarılı insanları çok kıskanıyorum hem de çook.. Bazen vikipediyi açıp ismimi oraya yazıyorum. Hayatımın bi kısmını orda yazarken görmeyi çok isterdim, Güzel bir dergiye ropörtaj vermeyi ama iş konusunda isterdim özellikle. Vikipediye ismimi yazınca hiç bir şey çıkmıyo sıfır birikim. Yaşım 30'a 4 kala ve ben kocaman bir sıfırım..

Sıfır yanında bir şey yoksa değersizdir tıpkı sevda gibi diye bi söz duymuştum bi dizide aslında söz tam olarak bu şekildemiydi onu bile hatırlamıyorum. Ama şuan değersizim. Bu şehirdeki milyonlarca insan gibi bende sıradan br insanım.Kedni çevrem hariç kimseye yararı dokunmayan, kimsenin merak etmediği yanlışlıkla bi dergide görmediği veya vikipediyi açıp ismimi girdiğinde boş bir sayfayla karşılaşan sıradn milyonlarca insangibi değersiz. Birikimsiz. İşsisz . parasız. Yeteneksiz. üstelik evde kalmış. E öyle bakıyolar artık tabi, arkadaşlarım bir bir evlenirken benim hem okulu bitirememem hemde bir aşk bulamam öyle yansıyo insanlara. Bunun yanında türkçecen başka bir dil bilememem. Tam bir fiyaskoyum.

Yıllardır bekliyorum güzel bir şeyler olacak diye, nebiliyim belki okul biter düzgün bir iş bulur kendi yağımda kavurulurum ya da belkibi aşk çıkar karşıma ayaklarım yerden kesilir falan. Hepsi olsun diye beklemedim zaten çnkü biliyorum şu fani hayatımda herşey mükemmel olamaz ama en azından biri gerçekleşir diye çok bekledim biliyomusun. yıllarca bekledim..

Rezil , fiyasko, yetersiz ve yeteneksiz biriyim.. 10 sene önce nerdeysem şuan hala aynı yerde hatta belkide 1 adım gerideyim.. çnkü yaş ilerledi ve karşıma çıkabilecek şanslar daha da azaldı.

ayrıca; bu satırları yazrken 2 damla gözyaşına bilr hakim olamadığım için güçsüz ve acizim. derslerimi bu kadar geçmem gerekirken ders çalışmayıp göt büyüttüğüm içinse akıllanmaz bir gerizekalıyım. duvarlar üstüme üstüme gelior ve bunun bi çaresi yok.

kendimden nefret ediyorum.

belki yarın daha güzel bir gün olur. Belki de yarından sonraki gün.. kimbilebilir ki???

tek isteğim günlerce uyumak tıpkı 1 haftadır yaptıım gibi.

kendimden nefret ediyorum hem de çook çoook çook..