'sen artık birbaşkasına ait en sevdiğim şiirsin'

25.06.2015 16:03

Evet başkasına ait.. o mesajımı silmesi, w...herşeyi gizli olması, f...te başkasına yazdığı aşk sözcükleri.. Hepsi gözümün önünde ama bennn neden hala onun beni sevdiğini düşünebiliyorum ne bu alışkanlıkmı?? Yıllarca beni çok sevdiğine, bensiz yapamayacğına inandım.. Aldatıldığımı öğrendiğim gün bile yaptı ama seviyo bensiz hayatta yapamaz anlayınca çok pişman olcak diip durdum..

sevmiyo mk sevmiyo.. Sevse ne o msjı silerdi, nede w.. herşeyi gizli olurdu mall. Numaramı bile silmişki hiç bi bokunu göremiyorum..Gerçi ben bi uygulama indirdim psikopat gibi nezaman girip ne zaman çıkıtğını görebiliyorum artık ama ne bokuma yarar.. Giriyo ve başkasıyla konuşuyo bende işte dakikalarına bakarım anca mal mal..

ya diyorum sevebilir falan ama yok kabullenemiyorum.. Bunca boku yiyen o ama sefalet süren ben olduğum için kabullenemiyorum.. Dün gece sahura kalktığımda bile Allahım dedim nolur pişman olsun, nolur o kız onun cehennemi olsun nolur beni sadece beni sevsin bu hayatta onun tek aşkıben olayım dedimm.. Oldummuu? hayır tabiki birde üstüne üstlük rüyamda o malı gördüm. Yani gördüm derken mesaj atıyodu.. Zaten en son onu rüyamda gördüğümde beni uğurlamıştı ondan sonra bidaha görmedim onu işte bu 3. oluyo mesaj attığını gördüğüm..

 

Böyle mesaj atıyo ama destan nolur affetde bilmemnede yalvarıyo tam hayalimdeki gibi bende onu tersliyorum falan. Uyandığımda noldu biliyomusun?? derin bir üzüntü ve kocaman bir hayalkırıklığıyla uyandım. ondan nefret ediyorum.

Allahım sabırlı olayım diyorum ama çok korkuyorum, bana yaptıklarının bedelini ödemeyecek, ahım havada kalacak, o mutlu olacak, en çokta başkasına aşık olacak diye çok korkuyorum..

tamam bana yazmasın, pişmanım demesin eywallah ama nolur beni sevsin ve kimseyle evlenmeden yaşasın nolur yaa bari bu olsun, bari sadece sevgisi kalsın ya :(