sevdiğimin aşkısın !

16.08.2014 23:55

Onu tamamen kaybettim. Biliyorum zaten hiçbir zaman benim olmamıştı ama bu kadar çarpmamıştı yüzüme. O başkasını seviyor, başkasını düşünüyor artık. Kimbilir onunla ilgili ne hayalleri var artık onunla evliliği düşünüyor, onunla bir gelecek düşlüyor, iletilerine yazabilecek kadar seviyor ya işte onu seviyor.. oysa bana herzaman 'sakın ama sakın herşeyden şüphelen ama sana olan sevgimden şüphelenme, seni çok mutlu edicem seni çok çok seviyorum' derdi. Şimdi bu cümleleri bi başkasına söylüyor, gözlerinin içine bakarak ellerini tutarak.. Benim ellerimi ilk tuttuğunda çok heycanlandığını falan söylerdi acaba onun elinide tuttuğunda heyecanlandımı, aklının ucundan geçtimmi acaba..

N. diye birini seviyor adını bende bilmiyorum öyle yazmış. Canım acıyor gerçekten içimden bişeylerin aktığını hissettim. Allahım dedim, neden? neden o benden önce unuttu, neden o benden önce yeniden sevdi?.. Bi önceki ilişkimde önce ben unutmuştum ben bi başkasını sevmiştim şimdi geriye dönüp baktığımda onun neler hissettiğini anlıyorum sanırım. Çok kötü bi duyguymuş bu..

 

Biliyorum ayrıldık üstünden yıl geçti, bana ait değil, benimleykende bana ait değilmiş bunu da biliyorum. Ama şimdi benden tamamen ayrıldığını bilmek yaraladı beni. Geçmişe dönüp bakmamalıyım ben oralarda takılıp kalmışken ibne herif çoktan birisini bulmuş, tanışmış, gezmiş dolaşmış, heyecanlanmış hatta sevmiş. Sevebilmiş buna inanabiliyomusun.. onu unutmalıyım artık geçmişe kesinlikle dönmemeliyim ama yapamıyorum çok zor Allahım nasıl unutucam onu, bana yardım et nolur. Ona yaptığını bana da yap ben de unutayım.. O, ne güzel yeni bi hayat kurmuş kendine, başkasını sevebilecek kadar oturtmuş hayatını yerine.. neden bütün acıyı çeken benim bu ilişkide, neden onun canı hiç yanmadı, neden o hiç ağlamadı, neden o hiç pişman olmadı, neden o hiç utanmadı, neden Allahım neden o hep mutlu oldu?? üzülüyorum çok üzülüyorum boğazıma oturan bir ayı var ve bu ayı göğsümü sıkıştırıyor. çok kötüyüm Allahım yardım et bana...

Çok değil daha bikaç ay önce şarkımızın sözlerini iletisine yazan or.. çoc.. şimdi bi başkasını sevdiğini yazmış.. Piç kurusu, bana koya koya bitiremedi hangi birini hazmedeyim bilmiyorum. Daha önceki yaptıklarını hazmedememişken, olanları unutamamışken bu çok 'tatlı' oldu gerçekten.

Ben onun hayatındaki ilk aşktım, ilk öptüğü kızdım. Öyle sanıyordum ama oda yalanmış, malesef yalanmış..beni hiç sevmemiş, bir hayal dünyasında oradan oraya savrulmuşum, yazık olmuş bana...

'söyleyemem derdimi kimseye, o yar duymasın diye'

(( Allahım sen bana bugünleri unutma gücü ver sana sığınıyorum sana yalvarıyorum onu unutayım lütfen onu unutayım.))