Sevgilisi olan arkadaş sendromu!

14.06.2014 00:51

En yakın arkadaşlarının sevgilileri olmasına takılacak birisi değilim ama bazen çok can sıkıcı olabiliyor. Çok uzun senelerdir arkadaşım ama o lanet olasıca sevgilileri götünün dibinden ayrılmıyo bunun. Diğerlerinin sevgilisi de 'aaa o geliyor mu?' diyerek kendilerine yer açıyorlar, dolayısıyla mıç mıç bi ortam oluşuyor. E bende haliyle çok sıkılıyorum, istemiyorum. Okulda ki bekar arkadaşlarımla takılmak daha cazip geliyor. Bu sefer de 'ooo yeni kanka yapmış emily' diyolar, bu da bende büyük bir baskı oluşturuyor. Ulan göt ben size diyo' muyum; 'oooo götünden ayrılmıyo o manitan, hep ek bizi' die. 

Madem sürekli onunla olmak istiyorsun, e siktir git ben tutuyo muyum seni? Söyleyemiyorum da böyle açık açık. Ayıp olur falan diyorum halbuki ne ayıp olacak lan tohumuna para mı saydın. Bi de bunların sürekli akşam,gece ve hafta sonu planları yok mu beni benden alıyo. Ya okey diyorum hepsi çalışıyor falan ama ne benim param yetiyor bu duruma ne de sabrım. Gece dışarı çıkıyoruz, ilerleyen saatlerde hepsi mıç mıç bende küçük çocuk gibi ortaların da sağa sola bakınarak dans ediyrom (dans edemem zaten bok gibi duruyorumm yani orda) sonra gece bitiyorhepsi manitasıyla ayrılıyor ve gene göt gibi kalıyorum ortada ama beni düşünen yok tabi. 1-2 kere gelmesem hiçbir yere gitmeyen kezban oluyorum. Siktiğiminin ortamında napıcağımı şaşırıyorum yani.

Bir de onlarla takılmadığımda benim okulumu sınavlarımı küçümsemeler bi ezmeler var ki anlatamam. Ulan Türkiye'nin sayılı üniversitelerin birinde baba gibi bi meslek benim bölüm, derslerimi el işi falan mı sanıyosun anlamıyorumki.

Gene de en zor anlarımda onlar yanımda oldular canımlar ciğerimler ama işte sanki artık öyle değillermiş gibi geliyor :( o sevgilisyle arası bozuk olduğunda, ya da ayrıldıklarında hemen arıyorlar - ki arasınlar da tabi - sevgilisyle arası iyiyken de tersi bi durum oluyor. En çokta benim de sevgilim olmuştu ama bunların yarısını bile yapmamıştım onlara o koyuyor. Onun kırgınlığı çok üstümde aslında :(

 

Son olarak yeri gelmişken eski sevgilimin ağzına sıçayım.