sınav sınav

14.04.2015 15:41

sınav haftasındayım bok gibi bi hafta ne hoş dimi :) bide burada yol çalışmasımı ne varmış beynim sikldi sabahtan beri zaten ders çalışmaya hevesim yok bide bu çok güzel..

eski sevglm olck şerefsz sanrm w.. beni engellemiş.. bayadır hemde bi aya yakındır ara ara bakıyorum yok bişi gözükmüyo, bende onu engelledim mal ya..ulan sen kmsn beni engelliyosun ama bende hata o gerizekalı beynimde sorunlar var sana o mesajı döşedikten sonra engellemiştim ne güzel sonra gittim mal gibi geri aldım engeli, eğer almasaydım şmdi umrumda olmayacaktı ayrıca bana tekrar saçma sapan mesaj atmamış olacaktı (çocuklk fotosunu istemişti öküz) bu da moda zaten birinden foto isteme, benm bi arkdşımın eski sevgiliside seni özledim bi fotonu atsana diye mesj atmıştı kıza o gerizekalı kızda atmıştı.. Aşık olunca gerçekten aptal oluyoruz ya.

bi şarkı var 'yatsın yanıma' diye. Kadın diyoki 'bir gece kalsın benimle 40 yılım onun olsun'' bak oda mal mesela. Ulan 40 yıl seni çeker mi adam. Zaten 3. yılın sonunda aldatır gerizekalı hala neyin kafasısın sen. ay yeminle içim bunaldı. Güzel hayaller kurayım diyorum tam böyle başlıyorum işte, hafif tatlı karizma gibi bişe saçları hafiften uzun eliyle attırıveriyo böyle kumral gibi, gözleride hafif renkli olsun olmuyosa kahverengide olur tabi neyse böyle bana bakıyo gülümsüyo, çok aşıkmış bana. Nasıl düşünceli arabası falan var herşey sana feda olsun canım diyip her ne istersem yapıyooooo diye düşünürken tam evlenicem ulan o sırada eski sevgilim geliyo aklıma oda seviyodu noldu her istediğimi yapıyodu noldu bilmemnee hooop gitti hayal

mk çocuğu yüzünden hayal bile kuramıyorum var mı böyle bi olay ya.

Zaten bu hayatta hangi erkekten hayır gördüm ki rüyamda görücem. Bak mesela babamla gene kavga ettim geçenlerde, ben bu kadar ağzı bozuk bi insan görmedim ya maçlarda falan görüyorum bi. iki lafından biri mk orosğu çocukları piç bilmemne. tamam benimde buradaki yazılarım bozuk olabilir ama buraya içimi döküyorum ben ama buuuuu bağıra bağıra insan kızına bile söylermi lannnsiktir git falan diye. Nereye siktiriym diyesm geliyo hahah

yani durum bu bende istemeden de olsa kötü davranıyorum soğuk davranıyorum ona ama çokta üzülüyorumda. Elimde değil işte. Bazen diyorum benimde babam şu dizilerdeki gibi olsa kahramanım olsa beni bütün kötülüklerden korusaydı diyorum. Bazen de ona haksızlık ettiğimi düşünüyorum en azından başımda diyorum. Sonra ilerde çocuklarımda bana böyle soğuk davranırmı acaba ona mı benziyorum bende diyorum.. Böyle karışık ruh halleri içindeyim..

 

neyse gidiim biraz ders çalışımm okul herzmnki gibi buarada bok gibi gidiyo bide bitirme tezi olayları var mk bi o eksik .

 

Allahımmmm nolurrr mutlu olayım yaaa rica ediyorum mmmmmmm. sıra bana gelsin zengin olym varlıklı olym huzurlu olym bide beni çoook sevsinler ama çok böyle dünyalar kadar çok amin :)

 

not: geçenlerde bi yazımın bi kısmı alttaki gibi, çok güzel yazmışım kendimi tebrik ediyorum. Ona ödetecem mutluluğumla hemde.. Bana hasret olarak veremden geberirsin inşşşşşşş pislik herif.

Ulan bi sevgilim olsun sana o paylaştığın her iletiyi her fotoğrafı bir bir yedirtmezmiyim, nası koycm sana nası koycam tahmin bile edemezsin. Bunlar senin en iyi günlerin sana yemin olsun asıl intikamımı öyle almış olucam. Ayrılalı okadar sene oldu tabi bende hiç hareket yok sevgilide buldu göt havada ama o götü öle bi indiricemki feleğin şaşıcak. Fotolarıma her gün bakıp bakıp her gün yeniden öleceksin. Bunlar harbiden iyi günlerin. O ömre bedel gülüşüde o bayram sabahı yaşatan kızıda götüne skcm o. ç.