son değil sürünmey-miş

04.05.2018 19:25

akşam 9 buçuk gibi aradı, zaten bi rahatsızlığı vardı işte ağrısı artmış bişeyler olmuş doktora gitmiş test yapılmış onla uğraşmış bütün gün vs ve bunları gayet rahat bi şekilde anlattı..peki önceki akşam 5ten sonra atmaman diyemedim.. gayet normal ve sakin bir şekilde karşılayıp hastalığıyla ilgili sorular vs sorarak onu rahatlamaya çalıştım 3  5 bişeyden daha konuşup kapattık..

ben bugün öğlen ona mesaj attım buarada dikkat edersen görüştüğümüz süre boyunca ilk defa ben attım. o tabiki buna dikkat etmemiştir. neyse işte nasılsın falan filan dedim kötü bişi bile olsa hallederiz birlikte dedim oda varlığın yetiyor falan dedi sonra bir iki mesaj daha dedimki yani takıntı yapma bana anlat ben dinlerimde kafanın içinde büyütme dedim, ben elimden geldiğince dinlerim paylaşabilirsin çekinme vs dedim. peki ne yaptı? gördü ve cevap dahi vermedi inanabiliyomusun.

bu durumu resmen alışkanlık haline getirdi, aklının içinden neler geçiyo emin değilim ve bu bir bağlama taktiğimi yemin ediyorum bilmiyorum ama aklıma eskisini de hatırlatmadı değil. bu şekilde beni köpek etmişti..

peki ben ne yapıcam? şimdi bu çocuk bugün olmasa yarın olmasa illaki ama illaki bana bir mesaj atacak ya da arayacak ve ben de aynı şeyi yapmayı düşünüyorum. o çıldırana kadar görücem ve cevap vermicem. çıldırdığında da sen ne yapıyosan aynısını yaptım, kendimi senin yerine koymak istedim vs diye döşemeyi planlıyorum ama şöyle bir şey var bunun işlemesi için onun beni araması mesaj atması ben gördükçe daha da atması gerekiyo Allahım inşallah öyle olurda ağzına sıçabilirim çünkü sıçmak istiyorum. ulan mk çocuğu senin götünüde kaldırmadım ben bu ne özgüven ya sen kendini nasıl bir bok zannediyosun. çocuk bir cümle güzel birşey yazıyosa bidaha birşey yazmıyo böyle bir götlük olabilir mi ya!!!

 

ben bugün mesaj attığım için pişman değilim ama bu olayı bir iki kere daha yapmıştı o anda tepki vermediğim için biraz pişmanım. sanki bi onun sıkıntısı var mk çocuğu ya benimde bisürü derdim var.. ilk görüşmeye başladığımızda ben bunu takmıyodum ulan ne güzel yapmışım hakediyomuş. Ah Allahım hadi yardım et çıldırtıyım şunu ya eğer sen yardım etmezsen bu beni bikere arar bi msj bidaha da benden bekler ama sen yardım edersen herşey daha iyi olacak. bunun götünü ancak öyle oturtabilirim. Böyle bi seviyesizlik olabilir mi ya? ulan konu bitse anlıcam ama sana ne güzel şeyler yazmışım bari ayıp olmasın diye bi gül mk çocuğu..sanırsın dünyanın en yakışıklısı en zengini ama bende hata.. büyük sözü dinlemedim bu çocuğun gözü göz değil buluşma falan dediler dinlemedim..

yalnız arkadaşlarda bu çocuk seni hayatta bırakmaz diyolardı onlar da iyi göt oldu he.. çocuk zoraki mi yazıyo anlamıyorumki!! :( üzüyo ya daha şimdiden üzüyo :(

 

 

not: 19:38 ya ben buna ilk iki görüşmede çok çabuk sıkıldığımı sıkıntıya gelemediğimi vs söylemiştim lan acaba bu o yüzden mi böyle yapıyo dicem de yok ya şurda bikaçgündür böyle 10 gündür baya iyiydi yani.. tamamen onun götlüğü bu bence dimi?

acaba kimle evlenicem lan,başkasıyla evlendiğimde bunları okuyup bu çocuğa götümle gülmeyi planlıyorum. bununla evlenirsemde bunu okuduğumda ağzına sıçarım muhtemelen bana neler yapmışsın diye asdadfs