Sonra tek kare fotoğrafın çıkıyor karşıma...

29.04.2015 22:15

yıllar sonra öle dümdüz ilk defa bi fotoğrafına baktım.. Yeni değiştirmiş fotoğrafını gördüm gülümsüyo, karşısında kim var hayal dahi etmek istemiyorum. kime gülümsediğini bilmek istemiyorum. Gözlük takmış eskidende kullanırdı bilirdim ara ara ama ben sevmiyorum diye takmazdı daha çok. Şimdi takıyo, saçlarının ön tarafı biraz daha seyrelmiş olgunlamış sanki. Bilmiyorum bi olgunluk vardı suratında büyümüş hatta biraz değişmiş sanki. Tipi değişmiş sanki. Gözleri küçücük, gülümsediği için mi öyle yoksa yılların yorgunluğumu. Ama benim için hiç üzülmediğini hiç göz yaşı dökmediğini düşünürsek gülümsediği için öyledir muhtemelen.. w.. engelledi beni sanırım bide bu foto. Biliyorum yıllar geçti farkındayım ama işte.

Biliyomusun değişmiş ve onun değiştiğini görmek canımı acıttı, onu görmek canımı acıttı, hatta onu gülümserken görmek yaktı beni.. Karşımda işte duruyo öyle fotoğrafı ve gülümsüyo öyle gözleri küçücük ve bildiğin büyük bi olgunlukla gülümsüyo.. büyümüş, aklıda büyümüş mü bilemiyorum tabi ama tipi büyümüş. gözlükle falan doktor gibi, iş adamı gibi duruyo ilginçtir..

O bunu konuşurken yakaladığım arkdşıda evlenmiş buarada , kız yaktı kendini bence o çocuk o kızla çıkarken aklı hala eski sevgilisindeydi hostes mostes ayarlıyodu. NE şerefsiz bu erkek milleti ya..

ya kendimi fotoya bakmaktan alamıyorum anasını satıım ya, bildiğin değişmiş ibne ay inanamıyorum mk. mutluluğu gülümsemesinde gizli bildiğin orospu çocuğunun. İçim yanıyo içim içime sığmıyo mk ağlamak isteyipte ağlayamama durumundayım. kime gülüyosun piç kimee diyesim var :(

off ya off keşke bunlar hiç yaşanmasaydı keşke.. boğazım düğüm düğüm..

 

'sonra tek kare fotoğrafın çıkıyor karşıma,

Ahh! diyorum, yine bana bakar gibi bakmış..'