stabil...

09.02.2015 21:12

Hayatımda değişiklik yok canım. Hafta sonu suzinin nişanı var bula bula 14 şubatı bulmuş ama iyide olmuş, belki saçtı makyajdı nişandı derken eski sevgilimi düşünmem. Kimi kandırıyosam gene it gibi onu düşünücem, onunla dans ettiğimi, beni kuaförden aldığını, birlikte olduğumuzu, beni görse ne kadar beğeneceğini düşünüp hayal kurucam gene orospu çocuğu ya..

İnşallah o kız onun cehennemi olur. inş o bayram sabahını yaşatan kız ona cenaze evini yaşatır.

haftaya okul açılıyo. Allahım nolur ama nolur karşıma güzel hayırlı bir aşk çıkar. Bana öyle güzel bir gelecek versin ki geçmişin 'g' sini hatırlamayayım nolur. Allahım bizi sen yakıştır, bana en çok yakışacak kişiyi çıkar karşıma ona aşık olayım.. mutlu olmak istiyorum :( belki o zaman geçmişi unutabilirim, belki...

 

Not: eğer şuanda mutlu mutlu sevgilinle mesajlaşıyosan Allah ikinizinde belasını verirde kavga edip birbirnizden nefret edersiniz inş. O mesaj yazdığın parmaklarına sıçayım senin ibne herif. Sevgililer günü, hayatının en boktan günü olur inş, inş o gün acılar içinde kıvranırsın orospu çocuğu :( :(