tatildeyimm

30.09.2015 22:53

Çocukluğum da her yaz geldiğim b da tatildeyim. Eskiden burda ne arkadasliklarim ne ortamlarim vardi simdi got gibiyim. Iki eski arkadasla mesajlastim briiylede gorustum bide yarin gorusucem iste ama ne biliim o eski samimiyet yok sanirim. Oysa boyle olmamaliydi ya bu sekilde olmamaliydi. Arada istanbuldakilerle gorusuyorum mesaj falan burayada geleli bikac gub oldu zaten. Okul acildi derslerede godemedim tabi mk. Kendimi cok yalnz hissediyorum ya caresiz mutsuz..bilmiyorum. buarada istanbulda hava cok kotuymus burdq iyi.. eski sevgilimi burdada unutamadim yani surekli aklimda degil jnutamadigim dedigim bole sacma sapan yerlerde aklima falan geliyo mk cocugu. O kiz ins onun cehennemi olur ibne.. buqrada ilk ciktigim cocuk burda oturuyo gecen onu gordum sanirim ay onundq agzina siciim oda bana cpk cektirmisti ama simdi gotumde degil yani gelse muhabbet ederm ibneyle aman banane yani ama iste eskisine ole diyemiyorum. Onu gormenin hayali bile bi tuhaf yapio bemi ne derim ne yaparım diye dusunuyprum. Acaba onuda ilk sevgilim gbi unutabilecekmiyim yaa. Okdr uzuntu bosunaymis dicekmiyim. . Inan bilmiyorum.. suan evde mal mal oturuyorudm bilmiyorum belkide hakkimda en iyisi bu disari cikmak bile zarar veriyo belkide bana gervi cikdam kime gidicem mk ortamim mi var burda... gitmek istiyorum burdan adim givi biliyorum gitmek care degil ama gitmek istiyorum. Seni unutmak istiyorum.  Hemde cok mk. O kiz cehennemin olsun be ....!