ulan herşey hazır be!!

22.06.2015 19:58

benim itoğlu it şerefsiz eski sevgilim li diye bi site vardı oradaki mesajlarımı silmiş. He nie üzülüyorum onu anlamıyorum tabi yani ilk sevgilisi olduğunda silmeliydi çocuk zaten ama işte üzüldüm. Çünkü ben malım salağım beyinsizim kandırılmaktada aldatılmaktada hakedyorum yani ikisinide yorma beni işte. orospu çocuğu ya kıçımın kenarı adam olduda benim msjlarımı silyo ama öküzlük bende şifresini biliyorum diye hala niye giriyorumki onun mal mal hesaplarına. Hayır li siteside saçma sapan bi site yani bi bok göreceğimden değil de yaşıyomu diye merak ettiğimden girdim görüdm yaadığını geberseymiş keşke...

 

ulan onca beddua adamın neresine girdi anlamıyorum adam sanki töbe yarabbim melek yaa bi bok olmuyo çocuğuna, bi bana gene mi ofsayt durumu oluyo mk benim dışımda herkes mutlu mesut..

 

Ulan bi sevgilim olsa şöyle gönlüme göre bi sevdiğim olsa ona göndereceğim şiirlerden, kapak fotosunu ona itaf edeceğim şeyler bile hazır, onu çok sevicem herşey hazır ama yok mk hangi cehennemin dibi hangi kızın götündeyse çıkmıyo karşıma bende böyle eski sevgiliyi düşünüorum hala..

bari o geri dönse pişman olsa ağlasa ama yooook çocuğun götünde değilim mk , he geri dönse affedicekmiyim ASLA ama işte egom tatmin olurdu zaman geçerdi mk dalga geçerdim ama sanki o benmle dalga geçiyo yaa, kızlara şirrler şarkılar bok bok şeyler nefret ediyorum ondan. Tweetrınıa kapamış zaten, w.. desen herşeyini gizlemiş bok herif öyle işte..

 

YEni aşk nerdesin ya? Nolur çık karşımada sarılıyım sana nerdeydin be adam! diyeyim sana, söz eskiden yaptığım hataları yapmıcam. Sen yeterki beni sev, sadece beni nolur be.