University

14.07.2014 22:16

Üniversiteye giden herkes orada koca adaylarını bulacağını sanıyor ama yalan. Vallahi billahi yalan!! Ben 2 üniversiteye gittim ama bulamadım, bulduğum başka bir okuldandı oda beni aldattı zaten.

Birde okuyacağın bölümde çok önemli, mesela mühendislik oku çok erkek olur dediler. Benim okuduğum okul kız üniversitesi sanki, bir tane düzgün erkek olmaz mı ya? Olan erkekler de vasatın altında, gerçi bende mükemmel değilim ama insan eli yüzü düzgün olsun istiyor işte oldu mu.

Sanırım kocayı üniversite de bulamıcam, artık bu gidişle hiç bi yerde bulamam gibi geliyor zaten, benden küçükler iş hayatına atıldı. Bu iş hayatına atılan erkeklerin yarısı bekar ve sevgilisi olmayanlar olsa (ki günümüzde iyi erkeklerin hepsi kapılıyo yellozlar tarafından). Bekar olan çocukları da ben iş hayatına atılana kadar kaybedeceğim için umudum yok artık. Elimde bi tane vardı oda ibne çıktı, benim suçum mu?

Ne olacak sonum bilmiyorum =(  Eski sevgilimin numarasını da sildim nihayet ama iki gün sonra tekrar kaydedip what...a bakarım diye kendime güvenemiyorum, kısmet!

Çok şükür sevdiklerim yanımda , ailem başımda, arkadaşlarım var gülüp sohbet ettiğim ama insan arada 2 şımarıklık yapmak istediği birilerini arıyor.. Bu birilerini bulduğumu sanmıştım ama yanılmışım, ilk sevgilim çocukluğuma denk geldi 17 yaşındaydım ne anlarım sevgililikten, olmadı tabi yürümedi Allahım ne üzülmüştüm ama üzüldüğümü sanmışım ya, ayrıldıktan 10 gün sonra eski sevgilimle başladım, oda ayrı bi hataydı. Belki de hayatımın en büyük hatasıydı.. aylarca peşimden koşturdum ve sonrasında kabul edip başlamıştım ama başlamaz olaydım. İkisi de sevmedi beni, ilk sevgilim geçen sene bile mesaj atıyordu gerçi ama hep sevgilisinden ayrıldığında atıyordu yani sevmiyordu işte, ayrılığı hazmedememişti belkide bilmiyorum.. 

eski sevgilim ise; ah be ah!! yüreği yanarmış insanın bunu öğretti bana. Beni sevdiğine çok emindim, bana sadık oluşuna. Gözlerimin içine bakardı, sanki her bakışında tekrar aşık oluyor gibi gelirdi. Bunu ben değil etrafımdakiler söylerdi, onları da salak yerine koymuş. Herşey yalanmış hem de herşey, oda sevmemiş beni. Oysa ki ben onu sevmiştim, çok sevmiştim.

O değilde, Allahım neden hiç kimse beni sevmiyor? =(

 

 

Not: Bu yazı, ziynet sali- istasyon şarkısı dinlenirken yazılmıştır. Daha da yazacaktım zor tuttum kendimi, şarkının etkisi bence =((( dertlendim ya =((( Allahım sen herşeyin hayırlısını nasip et bana, Amin.