unutulmuş muyduk ? alışıyor muyduk ?

31.10.2014 20:46

Buraya yazmayalı çok uzun zaman oldu. Biraz yoğundum, hayatımı okulun akışına bıraktım eskiyi düşünmeden hayatımı yaşamaya devam ediyim dedim. Okul bu sene çok ağır zaten bir de aşk acısı hayatım daha da ağır olabiliyor :)

Eski sevgilimin en son sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra kendime çok kızdım, ''ne kadar gerizekalıyım hala onu düşnüyorum üstelik onun bütün pisliklerine rağmen'' dedim ve hiç bir yerden ona bakmamaya başladım. Ama Bir ay bile olmadan p..t bana mesaj attı. Fotoğraflarını istiyo i..e ''ya sabır'' dedim cevap vermedim. Sonra bi baktım o kız için paylaştığı fotonun altına, kızın adını silip tuttuğu takımın adını yazmış. Yani bu o.. ç.. heralde sevgilisinden ayrıldı, ''boşta kalmıım saf bir eski sevgilim var ona mesaj atıyım'' dedi mal. Cevap vermedim tabi ama bikaç günlüğünede olsa beni dumura uğrattı tabi bu durum.. Yaklaşık 10 gün öncede benim profilimi görüntülemiş, derdi nedir anlamadım.

Not: bende iletilerine baktım iki gün ''önce sevmek için geç'' yazıyoken şimdi ''hoşgeldin'' yazıyo. böylede sek bir or... ço.. işte bu şerefsiz.

Beni hala sevmediğini, hatta ilişkimiz boyuncada sevmediğini düşünüyorum. Bunun işi gücü beni saf gördüğü için benimle uğraşmak. Tabi boşta kaldığı zaman!!!

İçimden ona her gün küfürler yağdırıyorum ama i..e ye hiiiiiiç birşey olmuyor..

 

Okul da dersler çok ağır yaa hep geleceği düşünerek moralimi bozmamaya çalışıyorum. 10 Yıl sonra bir şirketin yöneticisi olmak istiyorum. Sürekli büyük firmaların, bayan genel müdürlerine bakıp iç geçiriyorum. Kendime herşey çok güzel olacak demekten yoruldum. Üstelik yakında sınavlarım sunumlarım her bokum başlıyor. Ne yapıcam bütün bunların altından nasıl kalkıcam bilmiyorum. Gelecekti okuldu aşktı bütün problemler üstüme geliyor sanki..

Son zamanlarda önüne bir türlü geçemediğim sırt ağrılarımda cabası!!