uzanmışıııımmmm kumsaaalaaaaaa

07.08.2014 11:58

Tatildeyimmm ^_^ iyi geldi bu tatil bana, birkaç ay da bir yapmak lazım.

Tatil de aşk meşk yok tabi herzamanki gibi. Bana kaderimin büyük bir oyunu bu :( Ama dinleniyorum geziyorum, deniz falan iyi geliyor bana. Şimdi iyi geliyor derim, bikaç gün sonra kötü bi'şey olursa şaşırmam tabi :@ 

Valla sürekli hoptirik hoptirik şarkılar dinliyorum falan ordan anlıyorum iyi geldiğini =) eski sevgilim olacak ibnenin telefon numarasını falan sildim hep bayadır da bakmıyorum, ne bok yiyosa yesin artık napıım yani :( inş kanalizasyona düşerde, bok içinde geberir ona o layık çünkü.

Her neyse herşey yolunda demek için açtım burayı, sürekli acı aşk, depresif, melankolik şeyler yazmıım dedim. 

Allahım şuraya; 'mezunuuumm', 'aşıkk oldummm', 'zenginiiimm', 'teknee aldımm, araba aldımm ev aldımm' 'evleniyoruuumm' diye yazdığım günleri de göster bana yarabbim, amin..

 

Buarada İlerde mutlaka tekne almalıyım, tekne önemli!