üzülüyorum.

12.03.2015 18:27

iyileştim, derslerim başladı, projelerimde başladı henüz hiçbirisine başlamadım başlıcam inşallah. ondan sonra aşk hayatımda değil hareketlenme kıpırdama bile yok, para durumum ofsayt bi teyzem arada para vermezse iflas yani bildiğin. Ailem iyi çok şükür.

okul hayatım aynen bok gibi devam, bu dönem ilk defa bu kadar az ders alıp aldığım hiç bir dersi anlamıyorum sanırım gerizekalıyımm :) hahah evet gerizekalıyım oley oley.

Nasıl sıkıldığımı anlamışssındır heralde.

tez için lab.a gidicem bu hafta, asistan bisürü bok verdi bak oku öyle gel diye,tek bir kelimesini bile okumadım ne hoş dimi bi lab.ım eksikti mk, tez kadar saçma birşey olabilir mi acaba diye düşünüyorum bazen. Yani tez dediğin araştırmadır, bi sor bakalım ben istiyomuyum araştırma. Zaten yaş almış başını geçiyo hala okuyoruz okumak yetmiyo matematik alıyoruz ilkokul bebeleri gibi hala yaa. Bölüm derslerini düşe kalka 3. de falan geçiosunda bu servis dersleri öyle olmuyo yaa olmuyoo. Mesela geçen dönem aldığım servis dersi ulan o notu ben bölüm dersinde tutsam en az cb le geçerdim ama fd ile kaldım. hocalar da ne yaparsan onu veriyo bölüm derslerinde öyle olmuyolar tabi.

öyle yani. Sonra bu okul diyelim bu yaz bitttiii (mucize gibi geliyo bazen) hadi bitmedi bi sonraki dönem bitti Allah korusun ama bitti diyelim bi şekilde. İş bulabilcekmiyim acaba o da var. Mesela şuan projemi yapmak yerine burada yazı yazıyorum bu saate kadar da tv seyrettim. Hala staj ayarlayamadım sence bu bünye mezun olunca iş bulabilir mi hemen. Evdekiler bana bakıyo biliyorum artık onlar da sıkıldı. İşe girmemi istiyolar farkındayım. Ona göre onlar da rahat edicekler.

okadar çok istiyorum ki rahat etmelerini, bende rahat ediim param olsun rahat rahat harciim istiyorum. yeğenimin eğitimine annemin alışverişine babamın giderlerine katkıda bulunııım istiyorum. ama olmuyo işte hayatımı bi türlü rayına oturtamıyorum. Çok şükür diyorum en azından Ülkenin iyi okullarından birindeyim, okuduğum bölümde idare eder diyorum ama yaşım aklıma geliyo, eski sevgilimin hayatını rayına oturtması okulundan mezun olup iş bulması ve 2 senedir düzenli bir işte çalışıyo olması, askerliği öyle yada böyle bedelli de olsa halletmesi yani hayatının tıkırında olması geliyo aklıma üzülüyorum.

hazmedemiyorum işte çok üzülüyorum. Anneme para veremediğim için, sabahın köründe işe gittiği için üzülüyorum. Hala sınavdı okuldu ders muhabbeti yapıp kendimden en az 3 4 yaş en çok 5 6 yaş küçük insanlarla muhattap olduğum için üzülüyorum..

üzülüyorum işte ya of.