Ve bir yıl sonra

13.11.2019 19:56

Neden bu kadar uzun zamandır buraya girmiyorum bilmiyorum ama yazacak o kadar çok şey oldu ki.. çok şey yaşadık..  ayrılıp ayrilmadigimizi merak ediyormusun. Ya da abim değişti mi vs. Hepsinin cevabını vereceğim bu uzun bi yazı olacak sanırım:))

Geçen sene abim le en son karşı çıkmasından sonra annem teyzeme gitmişti kasım ayı falandı sanırım işte bana dediki gel konuşalım bu konuyu. Oturduk konuştuk ve beni çok zorladı. Dediki getirebileceğim en kötü damat adayı bu. Ne eğitimi sana eş ne mesleği ne yaşı. Tip desen yok ki bu noktada abartıyı çirkince değil yani neyse işte konuştu.  O ara aramız kötü oldu biraz ben soğudum olaylardan kavga ettik ama çabuk toparladık. Bide buna aralığın sonu gibi yaşadığımız kıskançlık kavgasida eklendi çok basit bi yanlış anlamadan bi gün görüşmedik hiç kötüydü:( önü da toparladık derken bu sefer annem sıkıntı  çıkarmaya başladı. Yok istihareye yatmış annesi kara cardafliymis falan filan. Dedimki anne sen teyzemdeydin ve benim abim le konuşacağını biliyosun etkilenmissindirmdediysemde dinlemedi. Sonra gene yattı ama göremedi. Ben de yattım ben de göremedim. Ama annem soğuk davraniyodu onla ilgili hiç bisi sormuyodu vs anlamıştım yani. Sonra annemin abisi vefat etti. Bikac hafta geçmişini başka bisiden üzülürken bianca konu bana geldi ağladı istemiyorum dedi yakışmıyorsunuz dedi ona da üzülüyorum seviyosunuz diye ama hiiiç uygun değilsiniz dedi. Ben çok kötü oldum coook. Hâlâ unutamadım..

Aramız bu tür olaylarda kötü olduğu çok oldu çünkü ben soğuk ve gergin oluyorum ama her defasında toparladık bi şekilde hallettik. O hep bana iyi geldi. Sonra artık bi şekilde abimi babamı ikna ettim  ve önü eve getirttim nişan ayıydı sanırım. Tanıştılar. Abim hiç fikrim değişmedi dedi ama babam sevdi efendi iyi kızıma bakar dedi.

Aradan bi ay geçti  anneme dedimki o da beni ailesiyle tanıştırmak istiyo. Annem dediki eminmisin uygun değil maddi sıkıntı cekersiniz vs. Ben gene çok üzüldün çok kötü oldum. Ama o bu durumu olgunlukla karşıladı. Içimdeki istesede karşı koyamadım ve hazirandı sanırım temmuzda olabilir tanıştım anne ve babasıyla. Benim annem babam gibi düzgün sevecekler insanlalr. Babası biraz yaşlı olduğu için çok konuşmada da annesi baya sıcaktı.  Sonra  anneme söyledim bu durumu tabi sonra babama da söylendi.  Sonra onlar anne baba olarak bize geldiler ağırladık. Annemler sevdi aslında iyi insanlara benziyorlar dediler çocukta efendi dediler. Sonra biz onlara gittik iki ay sonra galiba işte temmuzda sanırım ay hatırlamıyorum herneyse orda babam çok sevdi dediki annesine hep yardım ediyo efendi vs vs annem ise iyi çocuk ama maddi sıkıntı  çekeceksiniz dedi durdu.

Sonuç olarak abim bu ailece danışmanlara katılmadı yani ben istemedim, onunda abisi katılmadı. Ama abimin haberi vardı hiç bi yorum getirmedi. Sadece salak aman banane kendi düşünsün ben uyardım demiş.

Şimdi bi aksilik olmazsa haftaya sözümüz  olacak :) bu aşamaya kadar hevesim çok kırıma kırıma geldim :( annem ayrı abim ayrı konuştu istemediklerini söylediler maddiyattan . Eniştem konuştu ben abine hak veriyorum dedi ki kendisi  en başta ailesini tanıyorum iyi insanlar diyodu ama bana şimdi dediki yarın maddi sıkıntı da arkanızda kim olacak vs Allahın döneği ya çok sinir oldum hiç bisey diyemedim ben de de mallık var. Neyse bunları atlattık ve söze kadar geldik..

Oyu mi yapıyorum  yoksa bunların hepsi bir hata mi bilmiyorum. Evet büyük evet eğitim olarak eş değil ve evet zengin değil biliyorum. Ama ben bireylere mutlu olayım diye cabaliyo uğraşıyo bunları görüyorum. Beni sevdiğini içime kadar hissedebiliyorum. Bunların önemi yok mu ya . Acaba gerçekten onların dediği gibi bunlar zamanla azalacak şeylermi ya. Kafamı o kadar çok karistiriyolarki hevesimi çok kırıklar..

Allahın ne olur hayırlısı olsun.  Beni çok sevsin istedim doğru ve şuan beni seviyi inanıyorum. Ama inşallah bu hayırlısıdır. Inşallah herkes utanır ve biz çok mutlu oluruz.

 

Onu seviyorum. Hem de çok.  Biz gercektrn birbirimize aşığım. Öyle hissediyorum. Bu doğru olsun Allahım nolur mutlu olalım yaaa nolurrr:(((

Inşallah sözümüzden sonra buraya mutluluklar doku bi yazı yazarım.. 

 

Şimdilik özetle:) tüm bi sene böyle geçti.. 

 

Not:buarada hala aynı işteyim sjdjgj kurtulamadım ama işyerinde kadro baya değişti. Umarım daha iyi yerlere gelirim, umarım....