yandım yandım...

11.06.2018 23:51

yandımm yandımm ah ki ne yandım.. bana yeniden şarkılar söyletennn adam!

ne yapıcam bilmiyorum. bugün buluştuk ve ben git gide kendimi kaptırıyorum.. kayalıklarda oturduk akşam  o kadar güzeldiki, beni öptüğünde hissettiğim Allahım içim gitti ya bildiğin içim gitti.. o heycanlanma vs diğerlerinde de olmuştu ama bu sefer ona sarılmayı o kadar çok istedim ki öpmeyi bırakıp.. sarılamadım tabi.. ilk buluşmada ikincide ve bi kere daha anlamsız anlarda bana baktığında içimden kayıp giden bişi olmuştu anlık.. işte bu seferde öpmesinde oldu. bana dedi ki çok fazla benimsedim seni, çok alıştım.. bu kadar kısa sürede böyle olacağını düşünmemiştim farkını ortaya koydun dedi.. o kadar romantik an yaşadık bi kere seni seviyorum cümlesini duyamadım.. çok güzelsin, tatlısı öylesin böylesin aşkım vs duydum ama bi onu duyamadım :D nedeni nedir bilemiyorum..

En uzun ne kadar sürmüştü senin dedi, biraz düşünüp 3 sene sanırım dedim.. biraz durdu ve 3 sene uzunmuş dedi..içine oturmuştur inşallah! bi de biyerde dedimki eski sevgililerimin hep ilk aşkı bendim ilk defa sende farklı oldu dedim. o da nerden biliyosun dedi. bende bilmiyorum onlar söylüyolardı ama öyledir dedim. ben sana ilk aşkım sensin desem dedi bende anında inanmam tabiki dedim güldüm.. bu biraz durdu ve aşıklardı yani sana dedi bende güldüm öyleydi galiba dedim.. ama bi işe yaramadı ilk aşk olmak dedim güldüm :) orda biraz kıskandığını hissettim özellikle aşıklardı yani sana kısmında ahaha :D

Bide bana, sen çok hümanist bi insansın, öyle insanları azarlama ezme gibi bir yapın yok, cool birisin dedi gerçekten bak dedi.. bide biyerde sen çok güzel giyiniyosun benden çok çok iyi giyiniyosun dedi bende ya sen erkeksin neden kendinle kıyaslıyosun dedim. o da erkek olarak kıyasladığımda da öyle falan dedi.. beğenmesi hoşuma gitti ama gerçekten onunla buluştuğumda hep güzeldim :D

onunla vakit geçirmek, el ele dolaşmak çok güzel bi duygu.. yemin ediyorum nasıl oluyo anlamıyorum saate bakıyorum 8 , bidaha elime telefonu aldığımda 840 olduğunu gördük şoka girdik adjada

arkadaş gibiyiz, herşeyi konuşuyoruz.. şu eski sevgililer canımı sıkıyodu ama ben hepsinin ilk aşkıydım dedim orda biraz rahatladım.. yok eskiden çapkınmış fırlamaymış yok bilmemneymiş çok kız varmış.. istese hala varmış öyle biyerlerde aramasına gerek yokmuş.. yaa sen kimsin mk bak gene sinirlendim..  iyi oldu ona inşallah o ilk aşk olayı kafasına takılır kalır.. birazda o düşünsün

 

gelelim başka bi olaya.. 2 günlüğüne oraya buraya gidelim dedi bende ya ben nasıl geliyim gelemem dedim. sonra konser muhabbeti açıldı oturduğumuz yerde konserler oluyodu dedi ki geliriz falan. ama dedim çok geç olur ben eve dönemem vs sonra o da ya değecek biriyse gelirsin falan dedi. bende çok istiyosan başka bi sevgili bulursun dedim gülerek o da kızdı ya dedi ne demek o ne alaka .. sen varsın neden başkasını bulayım falan.. hoşuma gitti bu tavrı ama aklıma da takıldı..

kaç yaşına gelmiş sonuçta, sevgilisiyle gezmek istemesi biyerlere gidip tatil yapmak hakkı.. ama benim elimden gelen bişey yok.. bu sebeple bıraksam mı bu ilişkiyi acaba diye düşünmeden edemedim.. aslında biraz bahane gibi.. nebiliyim olmuyogibi.. harika zaman geçiriyoruz ve kafa yapısı o kadar bana uyuyoki bu bi gerçek ama aması var işte.. bi kere beni sevdiğinden emin değilim ve böyleyken öpmesi biraz erken mi başladık acaba diye düşünüyorum.. boyuda benimle aynı falan, benim fiziğim güzel ya  bide yaşı biliyosun off ya bunların hepsi bahane işte..

ama içime oturtamadığım bişey var evet harika arkadaşız burası bi gerçek ama bizi yanyana diğer kalıba sığdıramıyorum olmuyo işte.. olmuyoda öperken neden öyle içim gitti bilmiyorum.. kafama oturamıyorum bu ilişkiyi, kaptırıyorum diye kendime de kızıyorum.. yanlış yaptım hiç başlamamalıydım.. o unutur ona şüphem yok ama ben, ben nasıl atlatırım.. benden ayrılırsa ben bu sefer bunu nasıl atlatırım.. üstelik bu bana asla geri dönemez eminim.. pişman olursam diye de korkuyorum..

ben onu seviyorum ya galiba.. ve acı çekmek hoşuma gidiyo sanırım.. bide beni öptüğünde bi ara gözlerim doldu ama karanlıktı hava o yüzden o farketmedi onu da anlamadım. gözüm niye doldu ya bu da ilk defa oldu.. Allahım bütün ilkler onunla ama ben onunla yollarımı ayırmayı düşünüyorum.. ne olacak böyle..