yazmak istedim

14.05.2018 21:27

herhangibirşey olmadı sadece yazmak istedim. bazı şeyler canımı sıkıyo ya.. mesela nebiliyim o kadar zamandır görüşüyoruz bir tane jestini göremedim.. ufak bi süpriz olur birşey olur.. nebiliyim bir cümle. yani herşey yemek yiyelim gezelim değil ki.. mesela ben ona doktora gidicem dedim artık anlamadı mı yoksa tam duymadı mı bilmiyorum bi kere bile sormadı bugün gittin mi diye. normal mesajlaştık havadan sudan sonra muhabbet bitti zaten bidaha da mesaj atmadı..

oysa ki ben her daha gidecek yolumuz var'da onu hatırlıyorum. ilk onunla duydum, o 'aşk' kısmında her eşlik ettiğinde benim içimden bişeyler kayıp gitmişti ikinci buluşmada. tabi o bunu bilmiyo muhtemelen bilmez de..

mesela demin öyle birşey düşündüm küçük bir not mu yazsam; ' 'daha gidecek yolumuz var' İlk seninle dinledim, yeri ayrı. ne zaman dinlesem aklıma ilk gelensin ve umarım şarkının 'aşk' kısmını kimsenin yanında bu kadar güzel söylememişsindir.. ' gibi.. güzel değil mi yaa. o neden böyle jestler düşünmüyor. mesela ilk ramazanımız yaklaşıyo nebiliyim bilmiyorum ..

sonra; beni bırakıyo ve bi kere bile mesaj atmıyo eve gittin mi diye. ya insan ayıp olmasın diye bi sorar nebiliyim.. ben mi kafaya fazla takıyorum anlamıyorum ki.. sonra mesaj atmıyorum diye kızıyo bilmemne, bende bu kadar şeyin içinde atıyorum bu taraftan baksan dediğimde de ben hep düşünüyorum o kısmı diyo. ulan bi süpriz yap bi jest yap mutlu et.. ya herşey güzel bi yere götürmek değildirki. o da önemli tabi ama bunun yanında ufacık bir şey yapamaz mı ya insan ben anlamıyorum.. bunları biriktirip ya patlıcam ya da içime atıcam. daha yolun başındayken içime de atmak istemiyorum. 3.buçuk saattir falan birşey yok atar mı bilinmez atsa da benim hevesim yok. bianda da soğuk mesaj atmak istemiyorum. mesela ben bugün neden izinliydim diye sormak istemiyorum, doktora gittim yani önemli bişey değilde nebiliyim. dinlemiyo mu beni ya..

 

canım sıkılıyo ya nolur düşünceli olsun biraz. saçma sapan şeyleri kafaya takıcağına off ya

 

not: doktora kendim için gittiğimi bilmiyomuş. uzatmadım bende.