yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yılll bizlereee mutlu olsunnnnn

01.01.2015 23:53

2015 gelmiş hoşgelimişşş. İnşallah bu yılım favori yılım olurda seneye bu zamanlar keşke bitmeyeydi şu 2015 derim :)

Valla oldukça umutlu bol göbekli ve bol kahkahalı bir yılbaşı geçirdim. Abim annem babam ve ben eğlendik tatlı tatlı maşallah :)

Eski sevgilim olacak ibne doğum günümü kutlamadı, zaten whatsapta takılmıyo artık, sevgilisi olacak yellozmu kızıyor bilemiyorum ama ilgilenmiyorumda, gerçekten bu sene geçmişi geçmişte bırakıp yeni şeylerle ilgilenmeye başlayacağım böyle söz verdim kendime. Yeni bir heyecan, yeni umutlar, yeni buluşmalar düşünsene ya çok tatlı değil mi :) Allahım ben ne zaman böyle tatlı olumlu düşünsem tersi çıkıyor lütfen bu sefer düzü hatta en harikası çıksın lütfen :)

Bu gelen yeni yıl için en başta sağlık istedim, sevdiklerimi Allah bana bağışlasın istedim birde en çok şu okulum bitsin istedim, seneye bir mühendis olarak 2016'ya girmek istedim Allah o günleride gösterir inş aileme ve bana :)

Bir de Allah biliyor ya güzel bir aşk istedim, temiz masum bir aşk. Öyle ki beni daha da iyi yapsın, daha da dürüst yapsın, en doğrulara götüren beni kanatlarıyla örten ama hiç kısıtılamayan, suratımın asılmasına kıyamayan bir sevgili diledim Allah'tan. Sadece sevgilim değil, hayat arkadaşım, canım, dostum, sırdaşım olsun istedim. O benim ...... olsun. Noktalı kısma bir kelime bulamadım belki onu tanıyınca o noktalı yeri doldurabilirim kim bilir? :)

İşte bunları diledim, böyle güzel bir yılbaşı geçirdim. Dilerim Allah'tan en hayırlısını verir bana, inşallah bu sene tüm kötülüklerden uzak dururum ve Allah inşallah hep iyi insanlarla karşılaştırır beni ve ailemi :)

---------

okuluma gelecek olursak tam 3 keredir aldığım muk.. dersini geçmişim dc ile de olsa :)) ama dif.ten kalmışım inşallah başka hiç bir dersten kalmam da mezuniyette hallederim hepsini :(

Bu hafta finallerimin devamı var ve proje dersimin mülakatı var bakalım nasıl geçecek...

Mery kirisimis blog kardeş,  yeni yıl da sana inşallah hep en güzel anılarımı yazarım. Gözyaşı ve hüzün dilerim bu yıl benden ve sevdiklerimden uzuk durur. Gülücüklerimiz kahkalarımız eksik olmasın inşşş ho ho ho hoooo :D :D