Yeni yaşın götüne girsin aşkım.

24.06.2014 17:17

Eski sevgilimin doğumgünüydü geçen gün. Bütün gün boyunca kutlasam mı acaba diye düşündüm durdum, sonra; 'ulan beni göt gibi aldattı bıraktı bide üstüne tehdit etti ibne, sonra hiç birşey yokmuş gibi mesaj atıp helallik istedi hala neyi düşünüyosun' dedim ve kutlamadım. İçim rahat, o benim doğum günümü kutlamıştı şimdi ben kutlamadım diye önümüzde ki doğum günümü kutlar mı kutlamaz mı diye düşüncelerdeyim sadece.

Keşke bu şekilde olmasaydı ayrılığımız nebiliyim birbirmize bakabilecek yüzümüz olsaydı keşke.

2 önemli sınavım var bu hafta içinde ve ben hala böyle boktan şeyler düşünüyorum şaka gibi. Artık bu okul bitsin istiyorum, iyi bir eş adayı bulayım istiyorum, zengin olayım istiyorum mutluluk sağlık benimle olsun artık istiyorum. Bir tekne, bahçeli havuzlu villa, bir jeep sahibi olayım istiyorum ne var bunda :Pp

Herneyse bu doğum günü olayı burada kapansın istiyorum. Umarım seneye değil doğduğu günü, varlığını bile hatırlamam o itin. Son olarak başlıkta da belirttiğim gibi 'yeni yaşın götüne girsin aşkım' diyerek konuyu kapatıyorum.

 

 

NOT: 2 önemli sınavın birinden kaldım hem de 'dd'le o hocanın Allah ...... :( diğer sınavdan geçtim neyse ki. Kaldığım dersi yaz okulunda alıcam, bu sefer geçmeliyim!!!

 

 

Not: foto: https://kadinimaji.com/eski-sevgiliyi-yeniden-kazanmak/