zor günler, sıkıntılı günler

28.04.2015 00:27

gelecek kaygısı biyandan, iş bulamamış olmam, okulun biticek gibi durmaması ve bunun korkusu buda yetmiyomuş gibi insanlaarın 'bitiyo ama dimi' cümleleri sırtımda kocaman bir yük var sanki..

 

bide onun yokluğu. onun mk yaa keşke ölseydi keşke. ondan hem bu kadar nefret edip hem de nasıl bu kadar özleyebiliyorum ya. Şerefsiz benim üstüme başkasını sevdi bana noluyosa.. ulan o deilde btün bu beddual nereye gidiyo anlamıyorm. kendime bunların 10 da birini etsem başıma gelmeyen kalmazdı bu bok herife hiç bib ok olduğu yok. O yazdığı kız varya o bunun ağzına öyle bi sçarki inş adımı sayıklaya sayıklaaya hüngür hüngür ağlar inş... yeri gelmişken bide Allah b.. versnnn amin.

Son günlerde onu her özlediğimde kendi kendime diyorum 'nerdesin'.. Evleniceğim kişi, aşık olacağım beni çok sevecek olan adam nerdesin ya harbiden nerdesin. Ulan ben burda böyle sıkıntılar çekerken sen hangi alemdesin ya. Nolur çık gel artık lütfen. Nolur kurtar beni be nerdesin be nerdesin.

çık gel de ki keşke çocukluğumdan beri tanısaydım de, beni öyle çok sev ki annem gibi. Nerdeydin bunca zaman diyim.

Nolur söyle nerdesin ya, ben bir türlü işimi yoluna koyamazken, birtürlü hayatımı oturtturamazken, bir yokuştan aşağı yuvarlanıyoken sen nerdesin? sen de yalnız mısın, benim gibi çaresiz misin. Yoksa keyfin yerin demi, Başkası var mı kalbinde şuanda. Adi şerefsiz yaa başka kızlarla eğlebniyosun belkide onunla evlenmeyi düşünüyosun ama nah evlenirsin benim olacaksın nihaha

çok sıkılıyorum ya nerdesin. Sevgine ihtiyacım var nolur çık artık karşıma. Eskiyi unutayım, seninle geleceğimin temellerini atayım. Herşey yoluna girsin artık ..

 

nerdesin be nerdesinnnn :(