hala!

04.12.2014 15:09

hala sevgilisi var ve benim hala sevgilim yok! Aslında üzüldüğüm nokta bu değil, üzüldüğüm nokta onun sevgilisisnn olması. Analmıyorum beni neden sevmekten vazgeçti :( gerçi mecbur da değildi, üstelik aldatarak çok önceden vazgeçmişti benden ama işte. Pişman olup peşime düşmesini beklerken, o tehdit etti, üstüne sıradan basit ve yalanlarla dolu bi helallik mesajı attı. Şimdi ise hayatı yolunda, işi var sevgilisi var parası var hiç bi sıkıntısı, hiç bi mutsuzluğu olmadan hayatına devam ediyor.

Benim okul sıkıntıda yarın çok önemli bi sınavım var ve ben burada yazı yazıyorum mal gibi, param yok, işim yok, sevgilim yok gerçi bu takıldığım en son nokta. Sonuç olarak hayatım rayına oturmadı o ray her bi tarafıma giriyo ama bi türlü yerine oturmuyo. Durum böyleyken sürekli eski sevgilime sarıyorum tabi.Yani sarmıyorum da işte kendi kendime düşünüyorum deli gibi.

Geçen sene doğum günümü kutlamıştı, ama bu sene kutlamayacak gibi geliyo, zaten sevgiliside var.

Allahım neden sevgilisi var ya neden. Bu hayatta sadece beni sever sanmıştım gerizekalının tekiyim biliyorum. Ama o farklıydı ya o böyle değildi, o sadece beni severdi off ya off nerde benim o dürüst sadık, üstüme titreyen sevgilim nerde ya nerde :(((